Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 23 januari 2014 18:22

Idag har det bara varit super kallt och och är/börjar bli förkyld vilket är så himla kul.... Iallafall så har det också varit ganska lugnt idag, varit lite konstig men det är för att jag typ är övertrött eller nåt och då blir jag så helt knasig! Iallafall så ska jag inte skriva så mycket mer, måste packa till imorgon, äh, bara lite smått, ska träffa tjejerna hos Lisa och sen sova där!   

Ska ändå försöka att blogg lite, men kan ju hända att jag glömmer... eftersom ni vet ju hur mitt minne och allt är! 

Iallafall så ska jag göra det nu och eftersom att jag inte har något bättre att bjuda på så får ni en bild på Viggo! 

  

 

Av Fiddeli - 23 januari 2014 10:00

Din garderob!

Typ alla kläder var i tvätten när jag fotade men såhär ser den ut, inget speciellt.

 

Och sen så har jag byråar eller vad det heter? Haha, iallafall inget speciellt med dom heller såatte yes men såhär ser dom ut iallafall. 

   

Och sen så har jag ju en "klädhängare" eller vad man ska kalla det, men det är ju inte heller någon garderob men ja det är inte heller nåt speciellet, haha.

  

Helt onödigt att jag egentligen valde detta på dag saken för hur intressant är det? aja det får ju funka nu ändå så. 


Av Fiddeli - 23 januari 2014 07:49

Blev inte den bästa bilden men har lite pytte bråttom såatte ja, haha.

Av Fiddeli - 22 januari 2014 21:58

Av Fiddeli - 22 januari 2014 21:42

Yes nu kör vi på denna!

Av Fiddeli - 22 januari 2014 17:08

Jo som ni vet så läste jag "vad min flickvän inte vet" och den har jag nu läst slut och den var faktiskt bra, men asså jag förstår inte hur man kan gå tillbaka till någon som varit otrogen mot en...? Makes no sense liksom! Aja ville bara ta det super snabbt! Ha det finnntttttt! 

Av Fiddeli - 22 januari 2014 16:23

Som ni vet så var jag ju på emporia igår med Lisaaaa! Och hade verkligen super trevligt! Men detta är iallafall vad jag köpte.

 

Hollister: 

Body lotion i doften Tippers beach 39:-

Body wash i doften Tippers beach 39:-

Hand and body cream i doften Crescent bay 39:-

Bik Bok:

Linne, ja vad det nu ska kunna heta? iallafall så är det typ volang uppe och nere och det är gummiband vid midjan och det kostade då 99:-

H&M:

Långärmad grå/svart randig tröja. 99:-

Sephora:

Hola Bronzer från benefit, 305:-

Kicks:

Isadora Multi vitamin gloss i färgen 01 Almond, 129:-

 

Väldigt nöjd! 

  

 

 

 

Av Fiddeli - 22 januari 2014 15:53

Snart kommer bilder på vad jag köpte igår, måste bara fota dom.... Hahahah konstig svenska där kanske eller ja kanske inte menmen nu vet ni det iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards