Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 22 januari 2014 12:10

Precis kommit hem eftersom jag inte mår så bra, som ni förstår åkte jag hem från skolan, såatte yes nu ska jag bara vara sjuk, eller vad ska man säga? Iallafall hoppas ni har det bra!

Av Fiddeli - 22 januari 2014 10:00

Ditt smink! 

Vad kan man skriva om det egentligen? det sminket som jag vanligtvis använder har jag inne på toaletten för att jag ska slippa gå fram och tillbaka från mitt rum och så, det är ju inte långt men om man försover sig så sparar man iallafall lite lite tid på det och då har jag det i en grej från ikea och den ät verkligen helt perfekt! Inte den perfekta bilden men jag är ju inget proffs på att fotografera såatte yes!

Sen så har jag då i det lilla "rummet" eller vad man ska säga, ja om ni har lästa inlägget från Dag 11 så vet ni vad jag menar iallafall där har jag då resten av mitt smink i en låda från åhlens, vet inte vad den heter men ja den är därifrån iallafall och där i har jag då det som jag ibland använder.

   

Och sen har jag bara en stor necessär som inte alls är organiserad, och där i finns då det sminket som jag näsan aldrig använder.

 

Och jag har ju mitt smink på lite olika ställen men jag hoppas på att snart kanske fixa så att jag kan ha det lite finare alltså lite mer organiserat osv, kanske såhär eller nåt.

   

Av Fiddeli - 21 januari 2014 21:51

Sneek peek? Haha jag vet inte men eftersom jag är super trött just nu så tänkte jag bra visa lite snabbt vilka affärer jag köpt saker på.

Ska ta och läsa i kemin lite snabbt och sen ta och kojjjsssaaa faktiskt! Så godnatt lite i förväg :*

Av Fiddeli - 21 januari 2014 18:19

Yes jag är påväg hem från emporia nu, kommer bilder på vad jag köpt imorgon eller ikväll vi får se för jag ska vara på zumba halv 8 och pappa kommer även hem så jag får se vad jag hinner, vill ju träffa han eftersom han varit borta, i vilket fall som så skriver jag sen igen. Men här är iallafall en bild på vad vi fikade innan! :*

Av Fiddeli - 21 januari 2014 10:00

Favorit affär!

Måste nog ändå säga Tessie, den affären jag har varit inne på ligger i Göteborg och jag missar den aldrig när vi är där! Dom har bara så otroligt fina kläder och ja jag vet inte hur många plagg jag har där ifrån men dom är bara så fantastiskt snygga! 

Mer att säga om affären är där väl inte men ja om ni är i Göteborg så måste ni gå in där!!!!!!!


Av Fiddeli - 21 januari 2014 07:52

Godmorgon! Så idag slutar vi klockan 12 för att lärarna ska ha utvecklingssamtal osv, ganska skönt faktiskt så jag och Lisa ska som jag nog nämnde igår, åka till emporia! Såatte ja och detta är väl då en OOTD Bild, haha
Skjorta : tror den är från h&m
Linne: laget 157
Byxor: hollister
Skärp: new look
Klocka: one

Av Fiddeli - 20 januari 2014 22:27

"There are things known and there are things unkonwn, and in between are the doors"

Är helt in love i denna bilden, och Gud vad jag vill ha mitt rum så!
Sov gott!

Av Fiddeli - 20 januari 2014 21:36

Lång historia kort (Ehm ja ?) första delen heter vad mina vänner inte vet och handlade då om tjejen och detta är då del två som heter vad min flickvän inte vet och är då mer från killens sida, ja ni fattar väl?

Ovido - Quiz & Flashcards