Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 1 januari 2014 23:37

Har väl haft lite svårt att veta vad jag ska skriva om så jag tänkte att det kanske hade varit kul att ha en sån här dag grej, har ingen aning om vad det heter men ja ni förstår vad jag menar så yes! 

 

dag 1. en bild på dig själv och 10 sanningar

dag 2. vad ska du göra i sommar?

dag 3. din favorit låt.

dag 4. vad är du rädd för?

dag 5. favoritställe

dag 6. en vän som bor långt bort

dag 7. hur ser din framtid ut

dag 8. en tvserie du älskar

dag 9. din profilbild på facebook

dag 10. din mobil

dag 11. ditt rum hur det ser ut just nu

dag 12. en person du aldrig glömmer

dag 13. en person du saknar

dag 14. det du brukar göra på dagarna

dag 15. din bästavän

dag 16. en kändis du vill träffa

dag 17. något som får dig gråta

dag 18. vad tycker du om din klass

dag 19. favorit sminkprodukt

dag 20. din favoritaffär

dag 21. ditt smink

dag 22. din garderob

dag 23. din favoritmat

dag 24. 5 saker jag gillar

dag 25. 5 saker jag inte gillar

dag 26. mitt favoritklädesplagg just nu 

dag 27. favorit nagellack 

dag 28. det pinsammaste du har gjort

dag 29. den här dagen

dag 30. tre saker jag stör mig på.

 

Börjar imorgon!   

Av Fiddeli - 1 januari 2014 23:15

Åh, heregud vad jag är taggad för detta året! Vet inte varför men det är som en nystart på allt nästan, hihi! Egentligen det här med nyårs löften, förstår inte riktigt meningen, men som jag skrev innan så är mitt nyårs löfte att äta mer nyttigt och det går ju förhoppningsvis att hålla! Mer som ska hända 2014 är detta!    

Och sen har det ju också blivit Januari! såatte då får vi väl ta och slänga in en typisk we heart it månads bild! 

 


Och sen idag så har jag ju som sagt träffat farmor och "farfar" och vi käkade mat och så. Sen när vi kom hem så har jag bara degat! Eftersom jag frös super mycket och har jätteont i ryggen... ÖH på det men vafan jag fick ju kollat på lite nya Youtube videos som kommit upp! 

Imorgon har jag absolut inga planer på vad jag ska göra men ja så är det väl ibland!

Ha de fint!   

 










Av Fiddeli - 1 januari 2014 14:23

Tjena hej! 2014 jag har väntat på dig och nu är du äntligen här. Och nu så startar vi dagen med kinamat med farmor och "farfar"! Hoppas det blir ett super år för alllllaaaa! Men nu måste vi åka såatte ha de fint! skriver mer sennnnnn!   

 

Av Fiddeli - 1 januari 2014 01:38

Omg kan inte riktigt förstå att det är 2014 än men shiiiit alltså jag vet inte men är super taggad för nada typ men ska nog snart sova, eller ja vi får väl se ha de fint!

Ovido - Quiz & Flashcards