Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 10 januari 2014 16:44

Jo men tjena! 

Idag har jag varit helt slö! Först i skolan så hade vi Spanska sen no och innan lunch så hade vi engelska och vi slutade dagen med ett oförberett prov i hkk (hemkunskap) som vi fick 30 minuter på oss att skriva och sen fick vi gå hem så vid ett så satt jag på bussen och vid halv 2  var jag hemma. Och när jag då kom hem så kollade jag lite på grey's anatomy och sen läste jag och sen somna jag... Har egentligen nada att skriva om idag men ja haha! Jo, här var nån säljare också, ja det var väl lite sådär smått tråkigt? Och här är super kallt, ja jag kanske börjar bli sjuk, vem vet, men vi får väl hoppas på att jag kan hålla mig frisk, Känner inte för att bli sjuk så, haha. Imorgon så antagligen ska jag på bio med mamma och pappa och jag vet inte om dom skulle ha med några men ja vi får väl se. Och nu ska jag städa för att jag ska slippa göra det senare, orkar inte ha det stökigt blir så nere av det på nåt sätt. Så vi hörs senare antar jag!     

Av Fiddeli - 10 januari 2014 15:19

Skriver mer ikväll om vad vi gjort i skolan osv, och sorry för att det inte blivit så mycket inlägg idag menmen jag går ju i skolan såatte yes! Nu ska jag ta och läsa lite! Ha de fint! :*

Av Fiddeli - 10 januari 2014 10:00

Din profilbild på Facebook! 

Har inget att säga om den, har nog haft den snart ett halvår men vem bryr sig? Haha, som sagt så det ända jag gör på facebook är typ att kolla på videos folk gillat, gillar nästan aldrig något, vet inte varför men så är det! 

 

Av Fiddeli - 9 januari 2014 22:44

Av Fiddeli - 9 januari 2014 19:04

Av Fiddeli - 9 januari 2014 10:00

En tv-serie du älskar!

Jag kan ju verkligen inte välja mellan Pretty little liars, Grey's anatomy och Glee!

De senaste 3 dagarna har jag nästan bara kollat på Grey's anatomy och jag kan nästan inte sluta kolla på det! Pretty little liars börjar ju snart igen, jag är inte så jätte bra med datum men tror att det var denna veckan någon gång och jag kan verkligen inte sluta längta! Och underbara glee, tur att jag inte sett klart allt än, för jag vill verkligen inte att det ska ta slut, eller kommer det fler säsonger? Ja som sagt jag har aldrig koll på sånt! Men dessa serierna är bara så BRA ni borde verkligen kolla på dom!!!!! 

       

Av Fiddeli - 9 januari 2014 07:34

Av Fiddeli - 9 januari 2014 06:21

Så idag finns det inget val, det är bara att gå upp så att man kan bli klar, och jag kan knappt vänta tills klockan blir 8 och jag äntligen får träffa Kim igen, det var ju ett tag sen! Nej nu måste jag gå upp så att jag kan bli klar!

Skapa flashcards