Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2014

#helgen

Av Fiddeli - 31 augusti 2014 21:43

HEJ!

Jag vill börja med att säga förlåt och att jag är hemskt ledsen för att jag inte har skrivit på hela helgen eller jag sen i torsdags. Och jag ska inte sitta och hitta på massa ursäkter för det utan det är helt enkelt så att jag har varit med Harald hela helgen och i fredags så var jag ganska stressad över allt möjligt. 

Men till vad jag då har gjort sedan i torsdags eftersom jag bara la ut en OOTD då. 

Så i torsdags tog jag det mest lugnt här hemma eftersom att mina föräldrar var på möten och så. Men jag var så otroligt trött så jag käkade bara, läste läxa sen duschade jag och gick faktiskt och la mig. Och det var såååå skönt!


I fredags som sagt så var jag ganska stressad över mer eller mindre allt. Och jag började även bli lite sjuk, förkylning bara så inget allvarligt. Jag och mamma åkte och handlade på ica innan hon körde mig till Harald. Och jag var där runt halv 9 och då tog vi det mest lugnt och sen skulle vi kolla på en film men medans vi väntade på att den skulle ladda klart så låg vi och snacka och sen helt plötsligt somnade vi båda två och vaknade klockan 3 och ja då ville vi inte börja kolla på den så vi stängde tv:n och somnade om.


Sen på lördagen åkte vi till Burlöv för att Harald skulle klippa sig och sen åkte vi därifrån och hem till mig. Och när vi kom hem hit så började vi nog kolla på filmen som vi skulle ha kollat på tidigare men den var så dålig så vi bytte till The ring och i mitten så somnade jag som vanligt, hahah! Sen kollade vi på Bad Neighbours och den somnade jag inte under och den var såååå fruktansvärt bra!  Efter det så åt vi mat med min familj och mormor och "morfar". Och sen övningskörde jag med pappa och Harald, jag kan väl säga att det gick helt okej för att vara andra gången och det är sååååå roligt! Sen gick vi och la oss faktiskt.

Idag så gick vi upp runt 1 och käkade frukost och sen kollade vi på the other woman och den är också otroligt bra så den borde ni se!

Sen degade vi bara och sen åkte min kära pojkvän hem så nu sitter jag här helt själv och mår ja jag vet faktiskt inte, känner mig ganska tom just nu. 


Imorgon är det måndag och skola och ja jag ser fram emot det, det ända jag inte tycker om med att gå till skolan är att jag inte kan träffa kompisar och pojkvän lika mycket men jag har faktiskt inget emot att gå till skolan. 


Ska även tärna och städa lite på mitt rum imorgon men det är väl allt.


Vi hörs imorgon!!


PUSS & KRAM & GODNATT! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards