Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under augusti 2014

Av Fiddeli - 9 augusti 2014 12:28

Tröja: Odd molly
Byxor: dr denim
Skor: converse
Klocka: Daniel Wellington

Av Fiddeli - 9 augusti 2014 00:32

Såklart så åt jag det innan och inte ju halv 1 på natten, men det fattar ni väl? Hahah!
PUSS & KRAM & GODNATT!

Av Fiddeli - 8 augusti 2014 15:21

Av Fiddeli - 8 augusti 2014 11:54

Dagens Planer

*Städa

*Kolla PLL & youtube

*Kanskje åka och fixa gym sak grejsimojs.


Inte mycket som ska göras idag. Men jag måste städa så det är ett måste. Men först kolla Youtube & PLL! 

Vi hörs senare!! 

PUSS & KRAM!

 

Av Fiddeli - 7 augusti 2014 23:16

Idag var jag ju i malmö & köpte lite saker med presentkortet från cubus & lite av pengarna jag fick, så detta följde med mig hem! 

 

CUBUS

Munkjacka,/hoodie, 99:- storlek xs, om det är nödvändigt? Hahah! 

Långt linne, 79:- Storlek xs, haha!

 

 

ÅHLÉNS 

1 Låda till sminket (den sista på bilden, ställde den underst, vilket ni nog förstod, haha!) 150:-

PHC värmeskydd till håret, 59:-

Batiste torrshampo, 52:- 


Köpte även ett par sloogi hipster trosor i beige för 129:- eller mamma betalde dom, TACK MAMMA! Fick dessa eftersom att när jag var i Göteborg så köpte jag ett par vita byxor och då behövde jag trosor som jag kunde ha till, så jag får införskaffa fler men än så länge går det med ett par eftersom att det fortfarande är shortsväder emellanåt.


Och nej det kommer tyvärr ingen Mallorca/Danmark/Göteborgs haul eftersom att något är i tvätten ena dagen och sen så när det är rent så är det andra i tvätten och tvärt om, men lite snabbt så köpte jag inte så mycket faktiskt.


PUSS & KRAM! 

Av Fiddeli - 7 augusti 2014 22:14

                     

   

Mamma & Pappa

Marc by marc jacobs, daisy parfym

Sptify premium, 6 månader

Skrivbordsstol 

Naked 2 Palette, urban decay 

Nyckelring 

Mormor & "morfar"

Pengar

Farmor & "Farfar"

Stickad tröja

Pengar till när jag flyttar hemifrån 

Pappas Moster

Presentkort på kicks

Jens (världens bästa gudfar), Tuuli, Emil & Elias (kusiner)

2 Iphone skal 

presentkort på kicks & cubus

Grannarna, Kicki & Roger 

Pengar

Min underbara pojkvän

Ralph Lauren parfym, nr 2

Ludvig (Haralds lillebror

Kaffemugg <3<3<3<3<3, eftersom att den är i disken kunde jag inte fota den :( Men den syns lite på bilden med mig iallafall! 

Ida

Pengar till mac's mineralize skinfinish i soft and gentle

Angela, Lek, Shannon, Raeawyn & Ice (Angela är min kusin som flyttat till tahiland)

Halsband från Zara

"farfars" syster Ann

Snoddar-spännen lådan


SJUKT GLAD FÖR ALLT! TACK SÅ HIMLA MYCKET ALLIHOPA!!!!! 
PUSS PÅ ER!! 


Här kommer några bilder från min födelsedag :)

           



PUSS & KRAM TILL ER ALLA!!


Av Fiddeli - 7 augusti 2014 10:34

Är snart i Malmö & ska shoppa, yeeee!

Ovido - Quiz & Flashcards