Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under augusti 2014

Av Fiddeli - 13 augusti 2014 14:30

HEJ!
Som ni nog vet så har jag nämnt några gånger att jag verkligen vill börja träna på riktigt! Och nu ska det verkligen hända! 

Som ni nog redan vet så dansar jag en gång i veckan & det ska jag fortsätta med! Sen ska jag även försöka att gå med mamma på Zumba eftersom att det faktiskt är ganska kul. Och sen ska jag även börja gymma igen, fast denna gången for real, jag hade tänkt iallafall 2 gånger i veckan. Och det ska jag då börja med när han från gymmet ringer tillbaka vilket han borde göra denna veckan någon gång.

Så vad vill jag med min träning?

* Få bättre kondition.

* Starkare & mer uthålliga muskler.

* Plattare mage. 

* Få mina knä att hålla sig på plats, då dom går ur led ibland. Ni kanske redan vet det men ja.

Hur ska jag då få till detta? JO, jag hade då tänkt att prata med en personlig tränare 2 gånger eller vad det nu var, kommer inte ihåg vad det stod. Och då "bygga upp" en plan på hur jag ska klara av att nå det jag vill. Och såklart så kommer ni få veta så mycket som möjligt, det som är intressant iallafall. 

Sen så en runda då och då med Viggo är ju inte fel, så ska också försöka att gå ut med honom oftare eftersom att man faktiskt mår mycket bättre utav att gå ut och "rensa" huvudet. 

Tog en runda idag & det var såååå härligt! 

     


Nu ska jag ta och byta om och sen skriva ett tidsinställt inlägg, bara ett litet men bättre än inget! 

PUSS & KRAM! 



Av Fiddeli - 13 augusti 2014 13:23

Nu är det dags för smink & att byta om sen blogga ordentligt! Och fixa lite här hemma ska också hinnas med innan 4 så nu är det bara att snabba på!

Av Fiddeli - 12 augusti 2014 20:08

 

AKADEMIBOKHANDELN

Suddgummi 10:-/st

   

KICKS
Anastasia brow wiz i ash blonde/taupe 219:-

Lor'eal Paris Super liner perfect slim i intense black 99:-

 

HOLLISTER
T-shirt 159:-


KRAM! 

Av Fiddeli - 12 augusti 2014 12:31

Skulle ut med Viggo men det regnade för mycket & han total vägrade så snart ska jag ut. Tar på mig annat sen eftersom att jag inte tänket åka någonstans i detta, hahah!!

Av Fiddeli - 12 augusti 2014 09:30

HEJ! 

På dagarna verkar vårt internet funka bättre av någon anledning. Vi har det största "abonnemanget" man kan och ändå går det segt i början av månaden. Och dom gör verkligen INGENTING för att lösa problemet. 

IDAG så ska jag och Ida filma lite, men om det kommer upp är inte helt 100 eftersom ja, asså det behöver vi inte gå in på.

Iallafall så efter vi gjort det så ska vi även ut med våra hundar & äta och lite så. Och i eftermiddag ska hon klippa sig och jag ska in till Landskrona till ögonsak för att jag ska ju börja övningsköra och då måste man ha sånt ögonintyg sak. 

MEN iallafall så igår åkte jag och Ida till Malmö central först eftersom att vi var ju tvungna att få i oss lite starbucks. Sen drog vi vidare till emporia och gissa vem vi såg inne på H&M? Tildestyle från Youtube, asså det var ju ganska coolt, hihi! Nej men vi snackade inte med henne för vi var mitt uppe i vårt shoppande men vi såg henne iallafall. Vad jag köpte kommer upp senare idag. Eftersom att jag måste fota och så också. Men köpte bara 5 saker så det är inte så mycket. 

Detta inlägget skulle ha blivit mycket längre egentligen men Ida sitter här och väntar såååååå nu ska jag ta och avsluta detta! 

VI HÖRS SENARE!!!! 



PUSS & KRAM! 

 


Av Fiddeli - 11 augusti 2014 22:23

Ja, har försökt i en halvtimme nu att ladda om och ladda om men det vill inte funka från datorn! Vårt internet är såååå segt så det vill inte, orkar inte skriva ett långt inlägg från mobilen & vet inte var ipaden är så jag skriver imorgon när jag vaknar. Förhoppningsvis är det bättre då!!
Puss & kram!
Godnatt! <3

Bild från innan idag.

Av Fiddeli - 11 augusti 2014 10:13

Tröja: Chelsea/tessie
Byxor: dr denim
Skor: converse
Klocka: one

Av Fiddeli - 10 augusti 2014 22:22

HEJ!
Som ni nog vet, eller inte vet eftersom jag nog inte har skrivit det, Så iallafall så har jag spenderat denna helgen hos Harald. Såååå härligt! Igår så käkade vi mat med en annan familj, alltså kompisar till dom, vilket ni nog förstod, haha! Väldigt trevligt! Även fast jag inte sa så mycket men ändå. Så efter vi ätit klart och så, så började vi spela med andra ord, älskar det spelet asså! Jag är så dålig på det men tycker att det är fruktansvärt roligt! Men vi spelade aldrig klart, men ändå. Sen idag har vi mest degat & vi gick upp klockan 6 alltså inte på morgonen utan 18 på "kvällen" hahah! Ja så kan det gå. Haha men ja sen åkte jag hem och när jag kom hem så käkade jag mat och sen somnade jag på soffan konstigt nog, vet inte riktigt vad det är med mig & soffor, lyckas alltid somna, hahah! Men iallafall, nu sitter jag i min säng och har duschat och ja, det känns faktiskt som att det snart är dags att sova... först lite greys anatomy eftersom att jag inte kollat på det på länge och jag känner verkligen att jag måste! 

IMORGON åker jag och Ida till Svalöv för att hämta våra busskort & även lämna hennes skoldator. Så ja imorgon är klockan ställd på 8 eftersom att jag även ska hinna ge Viggo mat & gå ut med honom! Men just nu är jag faktiskt ganska taggad på det! Sen när vi kommer hem så ska vi båda ge våra hundar mat & sen gå ut med dom. Sen drar vi till Emporia eftersom att det typ är vår grej, hahah! 

Annars är det väl inget så direkt som händer. Men ha det så bra så hörs vi! 

PUSS & KRAM & GODNATT!

  

#smutsigspegeljagvetmendetgörvälinget

Ovido - Quiz & Flashcards