Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under augusti 2014

Av Fiddeli - 19 augusti 2014 12:00

   

Linne: Cubus

Leggins: H&M 

Sportbh: Stadium


   

T-shirt: Barcelona

Leggins: H&M 

Sportbh: Stadium

 

   

Tröja: Ellos

Leggins: Ellos 

Sportbh: Stadium



 

TRÅKIGAST OUTFIT NÅGONSIN

Tröja: Nike

Leggins: Ellos

Sportbh: Stadium

 

   

T-shirt: Lager 157

Leggins Ellos

Sportbh: Stadium



   

FAVORIT

T-shirt: Nike

Leggins: H&M 

Sportbh: Stadium

 

Vilken är din favorit?

  


Av Fiddeli - 19 augusti 2014 07:31

Av Fiddeli - 19 augusti 2014 07:29

Skjorta: h&m
Linne: lager 157 (syns inte men det är grått)
Byxor: dr denim
Klocka: one
Skor: converse
Väska: accent

Av Fiddeli - 18 augusti 2014 21:57

Ljus, greys anatomy & en härlig hund! Kan det bli bättre? Nja tror inte det!
Harald kunde varit här men det är ju skola imorgon så :(
Puss, godnatt!

Av Fiddeli - 18 augusti 2014 13:15



* Jag är otroligt känslig (eller vad man ska säga) och gråter därför för minsta lilla.


* Skor, kläder, smycken (haha, kanske borde där stå klockor istället) & smink är jag extremt beroende av! 


* Starbucks är något jag ÄLSKAR 


* Jag köper ofta lotions men har alltid svårt att använda det, tycker bara det är så jobbigt att behöva "ta på" det.


* Att få köra bil är något som jag längtat efter så otroligt mycket & äntligen får jag övningsköra! 



   

Av Fiddeli - 18 augusti 2014 09:45

Av Fiddeli - 18 augusti 2014 09:42

Tröja: hollister
Byxor: dr denim
Hoodie: Cubus
Klocka: one
Skärp: Chelsea/tessie
Skor: converse

Av Fiddeli - 17 augusti 2014 18:45

     


CUBUS

Träningslinne, #workout, 129:-

Hoodie, 199:-


                

  LAGER 157

Grå t-shirt, 60:-

Svart t-shirt 60:-

Grått linne & svart linne, 2 för 100:-

Lång svart kofta, 150:-



Kameran är väldigt konstig & det måste vara speciellt mycket ljus osv osv vidare för att fota utan blixt & då blir det liksom 2 klick men en bild, därför är vissa suddiga.  


#SELFIE 

 

Ovido - Quiz & Flashcards