Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under maj 2014

Av Fiddeli - 23 maj 2014 08:38

Av Fiddeli - 22 maj 2014 20:58

Vilket väder det har varit idag! Helt underbart! När jag kom hem från skolan så efter en timme bestämde jag och mamma oss för att åka till lödde. 2 ballerina och en tidning blev inhandlat till mig, bilder kommer senare. Imorgon ska jag filma med killarna, så vi kan få betyg på vår film. Och det är väl det som hänt idag och vad som händer imorgon, hihi! Ha det super bra!

Töntade mig på tåget igår, hahah!

Av Fiddeli - 22 maj 2014 08:06

Det ska tydligen bli varmt idag... Aja det får gå ändå

Av Fiddeli - 21 maj 2014 19:37

Vi kör på lite persika ikväll, super gott!

Tog en runda innan också :)

#sovshorts #orakadeben #don'tgiveafuck #puss

Av Fiddeli - 21 maj 2014 17:21

 

H&M

Superman croptop: 149:-

Croptop linne sak: 29:90:-

Babylips, Cherry me: 39:-

Åhléns

Veet Wax stripes: 90:- 

Hollister

Kjol: 430:-


MAAAAAT, vi hittade ett ställde där det var sjukt biligt, allt detta för 60:- SÅÅÅÅÅ sjukt gott var det! 

 


Sen så köpte vi kaffe på Starbucks men glömde fota det, men det var vanligt kaffe med is i så inget speciellt men super gott! 


Av Fiddeli - 21 maj 2014 08:33

Av Fiddeli - 20 maj 2014 16:19

Fick sluta en halvtimme tidigare, alltså hemma tidigare, vilket säger sig själv. Iallafall så är vi ju lediga imorgon eftersom att 6:orna eller ja blivande 7:orna ska träffa sina nya klasser och vi 9:or är ju såååå läskiga..... Haha! Det tyckte man ju själv, hihi!  Iallafall så fick vi 2 stycken hemuppgifter och dom ska göras idag + att boken vi ska göra en bokredovisning om måste läsas slut idag så jag inte har det imorgon och då kan jag alltså vara helt ledig imorgon! Men jag och Dina åker iallafall en runda till emporia och shoppar, vilket man mer eller mindre fattar... hahah! Men vi planerar väl att vara hemma runt 3-4 för jag måste även packa juuuuu :))) 


Annars idag har det varit ganska lugnt i skolan vi hade 3 lektioner sen lunch och rast i 2 och en halvtimme, väldigt drygt, menmen what can you do liksom. Sen så hade vi engelska och sen slutade vi. Ingen idrott idag vilket suger eftersom att vi skulle ha orientering och jag måste verkligen bättra på betyget jag har i det, menmen kommer förhoppningsvis fler chanser till det.


Så nu måste jag iallafall börja göra det så jag kan få det undan. 


Puss & Kram 

 



Av Fiddeli - 20 maj 2014 12:00
Ovido - Quiz & Flashcards