Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under maj 2014

Av Fiddeli - 16 maj 2014 16:34

Haha, ja såklart så somnade jag på soffan när jag kom hem.... Ja det är väldigt ovanligt... hahaha! Men idag så blev det en stressig morgon eftersom att jag vaknade 20 minuter innan jag skulle gå till bussen så det var bara att slänga på kläderna, borsta tänderna, rengöra ansiktet, äta super fort och sen gå! När vi kom till skolan gjorde vi nationella och sen fick vi gå hem. Då gick jag och Ronja till ica för att jag skulle ha dricka och så till dansen idag, sen vidare till bussen där en dam snacka med sig själv och att hon hade pratat med någon Bill, asså han Clinton ingen aning om vem det är men har hört namnet innan, men såklart så har jag säkert stavat det fel, hahah! Sen åkte vi såklart buss hem, vilket nog säger sig själv. Sen somnade jag och sen vid halv 4 vaknade jag och började sminka mig eftersom att vi har ju dansuppvisning idag. Så nu ska jag alldeles strax äta och sen åker vi. Ha en super bra fredagskväll allihopa!!    

Av Fiddeli - 15 maj 2014 17:16

Ja som ni vet så är det första dansuppvisningen idag, lite nervös, MYCKET nervös! Iallafall så kommer jag att sluta tidigare i skolan imorgon och ska då försöka skriva en del innan andra uppvisningen. Nästa vecka så kommer allt vara som det ska här på bloggen! Puss och kram på er alla! Hoppas ni har det mega bra!<3

Av Fiddeli - 14 maj 2014 17:00

Jag fick för ca 1-2 veckor sedan hem mitt andra par av nike air max men la aldrig upp någon bild. Sen har jag även köpt ett till Baby lips i Pink punch, även detta kommer då från h&m och kostar 39:- har jag för mig. Sen idag när mamma var på Ica maxi så fanns där victoria secret body mist för 129:- och då köpte hon such a flirt till mig, så om du läser detta mamma, tack så jättemycket!!! 


Jag har då försökt mig på att fixa bilderna lite men innan ni får se dom så får ni originalen, eller vad man säga, alltså helt ofixade.

         

Och här är dom lite fixade.

         

Och sen bara för att så tänkte jag ta med lite förkylnings grejs, dessa är sjukt bra! Om du inte kan ta näsdroppar som mig så testa dessa, de är hur awesome som helst, funkar 100 gånger bättre än näsdroppar, jag använder dom bara när jag sover för att hur skulle det annars se ut om man gick runt med gröna & blåa plåster saker på näsan? Haha, vet inte vad dom kostar men dom finns iallafall på apoteket   

Jag har då gjort denna bilden lite ljusare men originalet på denna är väl inte direkt så jätte intressant egentligen eller?

 

Av Fiddeli - 14 maj 2014 13:30

Vill ha nya träningskläder såååååååå mycket! 


träning

Av Fiddeli - 14 maj 2014 11:05

Fortsätter se på grey's anatomy

Av Fiddeli - 13 maj 2014 17:00

Idag så skulle jag egentligen på dans men eftersom att jag är sjuk så blir det inget,

men här är iallafall 5 sanningar om mig


* Jag har ofta huvudvärk pga spänningar, vilket suger ganska hårt menmen. 

* Jag har linser, det är inte ofta glasögonen är på utanför huset, mest för att jag tycker att jag passar mer utan glasögon, säger väl sig själv lite? HAHA!

* Jag gör listor till mer eller mindre allt, till läxor, till att städa, till det mesta, hahaha! 

* Jag ogillar (hata är ju ett starkt ord) verkligen att prova byxor/shorts, usch, fy & blä på det!

* Jag har alltid velat ha ett syskon! 

 

Av Fiddeli - 13 maj 2014 15:43

Namnsadag, yeeeeey, hahah nej inte något som jag bryr mig om så jättemycket faktiskt men idag har iallafall alla som heter Linnéa namnsdag, jag heter de då i mellannamn vilket ni nog förstod. 

Så grattis till alla er! 

 

Av Fiddeli - 13 maj 2014 12:09

Usch, fy & blä! Förkylning och huvudvärk är alltid super kul! Idag så finns det inte så mycket att säga eftersom att jag kommer vara hemma hela dagen, vet inte om jag åker till dansen sen, men vi får väl se. Gick upp runt 10 halv 11 och är helt hängig, det finns inte mycket ork i kroppen idag kan jag lova. Iallafall så är det ju snart torsdag vilket betyder att det är första uppvisningen, IIIIIIIHHHH! Asså jag är sjukt nervös men ändå så sjukt taggad. Igår så testade vi med ljuset och så vilket var ganska jobbigt faktiskt eftersom att vi ska ha en grej över huvudet på vissa delar, så när ljuset då är på så ser man inte så jättebra, men det får väl gå ändå! Hihi. Snart ska jag ta och kolla på grey's anatomy, men först ska Viggo få mat. Ska försöka skriva lite till senare!

Så vi hörs sen allihopa!

Ha det super bra!    

Bild från mars.

Skapa flashcards