Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under maj 2014

Av Fiddeli - 27 maj 2014 15:15

   * Väska, jag föredrar ryggsäckar eftersom att ja det är bekvämare, denna kommer från accessorize

* Tuggummi, Extra eucalyptus, Godaste ! 

* Solglasögon och skal(?) 

* Handsprit, för att flygplatser och flygplan kan vara lite äckliga.

* Borste och hårsnoddar

* Läppsyl, mitt kommer från ACO har jag för mig.

* Ögondroppar, eftersom att jag har linser och luften på flygplan brukar vara torr. 

* Tidning, veckorevyn 

* Bok, Stjäla the show 

* Hörlurar, 2 par eftersom att om ett par skulle sluta fungera, haha.

* Mobilväska, från H&M

* Plåster, för att man behöver det alltid när man minst anar det.

* Näsdukar, till allt möjligt, haha.

* Och såklart huvudvärkstabletter. 


Hoppas ni har det mega bra i Sverige!

PUSS & KRAM

   




Av Fiddeli - 27 maj 2014 05:54

Ha det bra här i Sverige, drar med klassen till barcelona:)

Av Fiddeli - 26 maj 2014 19:06

Som ni nog vet så åker jag på klassresa imorgon och kommer då inte ha tillgång till lika mycket internet och inte någon dator heller så därför kommer det bli lite dåligt med inlägg nu i ca 5 dagar, tyvärr    Men när jag kommer hem så blir det såklart bättre igen, jag vet att det har varit lite dåligt nu sedan dansen men det är för att det har varit mycket med skolan och så. Men när jag kommer hem så ska videorna fixas och kanske även en haul? För er som inte vet så åker vi till Barcelona   


Vad är det annars som är planerat innan sommarlovet? Det är inte så mycket faktiskt men på söndag så ska jag antagligen träffa Harald och sen den vecka som är då efter är alltså vecka 23 och betygen sätts där på tisdagen. Sen på lördagen alltså den 7/6 så är det tid för klippning och färgning av håret, får se hur jag ska göra med det, och på söndagen är det dags att fixa naglarna    På måndagen där efter, 9/6, är det lärarmiddag och den 13/6 är det skolavslutning och på kvällen är det avslutningsfest med alla 9:or. Och då är det äntligen sommarlov! 


Sommarlovets planer kommer någon dag innan eller så, tror jag, hihi! 


Nu ska jag ta och packa det allra sista, som tandkräm och så, ha det extremt bra! 

 

Av Fiddeli - 26 maj 2014 11:45

Av Fiddeli - 26 maj 2014 08:08

Sista dagen innan Barcelona, såååååå taggad just nu, hoppas allt går som det ska! Nu ska jag ta och ta på skorna och sen gå till bussen, ha en super bra dag!

Av Fiddeli - 25 maj 2014 22:10

HEJSAN! Vilken underbar helg det har varit! Super härligt väder och allt! Igår så var jag med Dina och sen kom Harald också. Sen när hon skulle hem runt 10 så gick vi hem och pluggade, måste verkligen säga att min pojkvän är totalt bäst! Men förutom att plugga så har vi bara tagit det lugnt och haft det mysigt. Imorgon är det måndag och då har vi som sagt matteprov, och sen så ska även no och bild uppgifterna vara inlämnade då. Klar med allt och det känns så otroligt skönt! Men som sagt så har det inte hänt så mycket mer under denna helgen. Kollade igenom packningen idag också, imorgon efterskolan ska jag filma, hade jag tänkt, men eftersom att jag har problem med redigeringen så tar det nog lite tid innan det kommer upp. 

Ha det braaa! 

PUSS & KRAM 

     

Av Fiddeli - 24 maj 2014 13:55

HEJ PÅ ER! Herregud känns som att det var evigheter sedan jag skrev något, haha. Men som sagt så är det mycket med skolan nu de sista veckorna och så ska vi på klassresa och allt måste vara klart innan så det blir en del att göra. Men jag ska försöka göra mitt bästa med att hinna med allt! Igår så var iallafall och och Dina ute och fotade lite eftsrom att jag behövde det till in bild uppgift, ja jag skulle ha filmat med killarna men allt ändras ju hela tiden och ja, så nu gör jag en egen uppgift och ja, haha. Men vi har även en no uppsats att skriva, och sen matteprov på måndag och bild uppgiften måste också vara klar till måndag för att på tisdag åker vi ju. 


Ni kommer få se bilderna lite då och då, alltså inte alla på en gång. Hoppas det är okej  

     


Och såklart en OOTD såatte yes såhär ser jag ut idag

 


Ikväll så ska jag väl plugga, haha, och umgås med min kära pojkvän och ja vi får väl se vad vi hittar på men antagligen plugga och kolla film eller något. 


Ni skulle även få bilder på mina nu ballerina skor, det var lite oklart om det var kakor eller skor jag menade tydligen så här är skorna som jag ska ha på lärarmiddagen och skolavslutningen.

Dom kommer från dinsko och är i storlek 37, och du vanligtvis har storlek 36 som jag så passar 37 perfekt, och dom kostade 149:- 

Det är ingen klack på men det brukar det ju inte vara på ballerina skor men ja haha. Och dom är då i färgerna svart och beige men dom ser mer vita ut på bild men dom är inte vita. 

   

 


Ha en fortsatt bra helg och så hörs vi lite då och då under 3 dagar eftersom att jag måste som sagt plugga.

PUSS & KRAM 

  


Av Fiddeli - 23 maj 2014 16:03

Gick ut en runda för att vi filmade inte, skriver mer sen! Puss

Skapa flashcards