Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under februari 2014

Av Fiddeli - 6 februari 2014 22:51

Yes och idag så har jag inte skrivit så mycket för att jag har varit i skolan och kom hem kvart i 8 för att jag också har varit och dansat! :)
Iallafall imorgon eller i helgen så kommer det ett inlägg om kommande dagar/( veckor) alltså om inläggen och sådant! Men nu måste jag sova ha det bäst! :*

6/2

Av Fiddeli - 6 februari 2014 11:45

Måste bara lite kort säga att jag bara älskar Tanya Burr! Hon är en youtubeare eller vad man ska säga. Iallafall så är hon enormt bra på vad hon gör och hon är absolut en av mina favoriter!

Av Fiddeli - 6 februari 2014 09:13

Av Fiddeli - 5 februari 2014 20:28

Idag har det varit super chill i skolan, vi har kollat film, haft matte, svenska och ja vanliga lektioner såklart. Sen när jag kom hem så pluggade jag kemi eftersom vi har prov i det på fredag, känns hyfsat bra faktiskt! Imorgon så ska jag äntligen DANSA! Har saknat det så himla mycket, man blir liksom så glad av det och peppad till allt nästan, helt underbart! Iallafall sen när jag kommer hem därifrån så måste jag plugga igen och sen vet jag inte, antagligen ta det lugnt och sen sova, haha! 

I helgen så ska jag fira en kompis och sen måste jag göra klart 2 inlämningar som ska vara klara nästa vecka och sen måste jag verkligen städa också, blir så irriterad om det är för stökigt! 

Ska även försöka göra några tidsinställda inlägg i dag och i helgen eftersom att annars så blir det ju inte så mycket som kommer upp och då blir det inte så kul ju! Så det måste fixas! Har inte så mycket idéer på vad jag ska skriva om men jag kommer på något! och om det krisar så får jag väl göra några fler tag's eller något sånt. Måste också fota lite känner jag, det var ju så längesen nu! Och det är ju inte kul med bara we heart it bilder hela tiden. 

Ha en bra kväll!   

Av Fiddeli - 5 februari 2014 17:21

Av Fiddeli - 5 februari 2014 10:45

1: Vad har du på dig? mjukisbyxor och en stickad tröja
2: Någonsin varit kär? Ja
3: Någonsin haft ett jobbigt break up? Nja, inte jättejobbigt.
4: Hur lång är du? 160 
5: Hur mycket väger du? 45
6: Några tatueringar? Nej 
7: Några piercingar? I öronen, men annars nej
8: OTP? Ehm, vad betyder det?
9: Favoritprogram? är program och serie samma sak..(?) isånnafall grey's anatomy, glee och pretty little liars.
10: Favoritband? Imaginge dragons, tror jag.
11: Någonting du saknar? London 
12: Favoritlåt? Ingen aning.
13: Hur gammal är du? 15, 16 om 181 dagar :D
14: Stjärntecken? Lejon
15: Någonting du letar efter hos en partner? Letar inte efter någon, har en.
16: Favoritmotto? Det måste nog vara, Var dig själv, alla andra finns redan!
17: Favoritskådespelare? Har ingen favorit 
18: Favoritfärg? Har ingen så direkt favorit, tycker om dom flesta men blått är väldigt fint!
19: Hög eller låg musik? HÖG!
20: Vart går du om du är ledsen? där ingen kan se mig, fast det funkar ju inte i skolan tyvärr.
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? 20-25 minuter, jag kan klara det på 3-5 minuter om jag verkligen måste, men då blir inte benen rakade, haha! 
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? ca 1 timme och en kvart.
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? Nej
24: Turn on? Haha, ingen aning
25: Turn off? ingen aning här heller.
26: Anledningen till att du började blogga? Verkade kul och för min kompis bloggade.
27: Rädslor? Det finns i ett annat inlägg.
28: Senaste saken som fick dig att gråta? Kommer inte ihåg faktiskt.
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? Igår kväll, detta inlägget kommer upp den 5/2 så vem vet om det blir ändrat.
30: Meningen bakom ditt blogg-namn? Ehm, mitt för och efternamn inte nån mening så direkt.
31: Senaste boken du läste? Vad min flickvän inte vet
32: Boken som du förtillfället läser? Förr eller senare exploderar jag - John green
33: Senaste programmet du såg? Familjen annorlunda 
34: Senaste personen du pratade med? Min mamma.
35: Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? Vi är tillsammans.
36: Favoritmat? Nästan allt med kyckling.
37: Plats du vill besöka? Plats, hmmm, någon plats i usa eller london iallafall.

38: Senaste platsen du besökte? Skolan
39: Är du kär? Ja
40: Senaste gången du blev förolämpad? Ingen aning
41: Favoritsmak på godis? djungelvrål 
42: Vilka instrument spelar du? Jag har gått på gitarr och sång, men inget jag kan så bra.
43: Favoritsmycke? Ett korshalsband i silver som jag alltid har på mig!
44: Senaste sporten du spelade? Dans
45: Senaste låten du lyssnade på? Då du ser på mig -gmx
46: Favorit raggningsreplik? Har ingen.
47: Har du använt den någon gång? nej har ju ingen.
48: Senaste gången du var med någon? Utanför skolan, söndags 2/2
49: Vem borde svara på de här frågorna nu? Alla som vill

Av Fiddeli - 5 februari 2014 08:01

När jag kommer hem idag så ska det bli ändring!

4/2

Av Fiddeli - 4 februari 2014 18:20

Ska bara skriva filmrecensionen till svenskan sen så gör jag ett litet inlägg om dagen :)

Hoppas ni har haft det super bra idag iallafall.  

Ovido - Quiz & Flashcards