Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under februari 2014

Av Fiddeli - 9 februari 2014 18:51

Vem är jag?

Jag är en tjej på 15 (snart 16 om 177 dagar) år som alltså föddes den 5 augusti 1998. Mitt namn blev Fiddeli och jag går då sista terminen i nian. Mitt humör är nog det sämsta som finns, jag kan vara hur glad och pigg som helst och sen utan att något hänt så bara vänder det liksom puff. Men för det mesta så är jag glad och försöker att vara så positiv som möjligt eftersom att vad vinner man på att tänka "tänk om"? Lite konstigt blev det nog allt där menmen. Jag älskar smink och mode och på nån höger så har jag blivit intresserad av träning vilket jag verkligen aldrig har varit tidigare, det är inte det att jag inte är nöjd med min kropp, för det är jag! Man ska vara nöjd och glad med sig själv, vara sig själv och köra sitt eget race! Nu kom jag väl in på nåt helt annat hahah! Men vad finns det egentligen att säga om mig? Jag är jag liksom, hahah väldigt dålig på att skriva om mig själv alltså ja ni fattar väl? 

Hoppas detta inte blev allt för konstigt! 

 


Av Fiddeli - 9 februari 2014 16:40

Ja, igår så skulle jag ha skrivit minst två inlägg mer än vad jag gjorde men jag fixade mig eftersom vi skulle fira en kompis och så behövde jag göra klart en grej till idrotten, var inte hemma fråns halv 1 på natten, och då orkade jag inte direkt sätta mig och skriva, idag så har vi då överraskat samma tjej som vi firade igår, nämner inget namn för att ja det är lite komplicerat, menmen, och jag kom precis hem från emporia eftersom det var dit vi tog henne. Nu måste jag städa rummet och sen göra klart hemkunskapen och sen så ska jag ta mig fan skriva några inlägg! Hoppas ni har det superbra!   


Helt kär i denna låten!

 


Av Fiddeli - 8 februari 2014 14:41

Imorse så var jag och Ida i Svalöv och tränade på gymmet, sen när vi skulle hem så gick det ingen buss hem så då var det bara att börja gå! Så först en timmes träning på gym och sen en timme och en kvarts gång hem... Aja vi vet iallafall till nästa gång så då får vi lösa det på annat sätt. Iallafall så ska jag snart fixa håret eftersom jag ska iväg och fira en kompis vid sex tiden.
Skriver mer sen! Ha det bäst!

Av Fiddeli - 7 februari 2014 22:28

Ja eftersom ni nog vet att jag har lite brist på vad jag ska skriva om så hade jag tänkt att kanske ska jag berätta lite om mitt liv i olika delar? Såklart så kommer det andra inlägg också och imorgon ska jag försöka fota bilder och kanske lite på lördag, men iallafall så hade jag då tänkt skriva om mitt liv varannan dag i olika kategorier då eller hur man ska förklara det.

Kommer tyvärr inte lägga ut bilder på andra personer som jag nämner eftersom då måste jag fråga och blablabla och det blir bara jobbigt i längden sen, nej jag är bara för lat faktiskt, haha!

Ungefär såhär kommer det vara.
1. Vem är jag?

2. Vem bor jag med? + Min familj.

3. Mina närmaste vänner

4. Min släkt.

5. Gymnasiet, vad valde jag?

6.Vad gör jag på fritiden?


Kommer kanske utöka den men vi får väl se hur det blir! 

Men imorgon börjar jag! 

Men nu ska jag ta och chilla med folk på skype och sen sova eftersom jag ska träna imorgon klockan 9 så kan jag inte vara uppe hur länge som helst juuuuu!

Av Fiddeli - 7 februari 2014 21:53

Alla bilder är från we heart it och collagen är gjorda med pixlr express+.
Hade inget att göra såatte yes! Haha skriver senare när jag sitter vid datorn!

Av Fiddeli - 7 februari 2014 12:00

Detta är lite av det som står på min bucket list inför sommaren! Men det kommer säkert bli fler saker! 


*Nattbada!

*Tälta!

*Skaffa en sticket tan! 

* Hoppa på ett random tåg!

*Göra mycket spontana saker! 

* Cykla på natten (?) 

* Ha picknick!

*Åka till Göteborg!

*Leva livet! 




7/2

Av Fiddeli - 7 februari 2014 08:40

Tjena hej! Idag så är det äntligen fredag och vi slutar 2 som vanligt, så jag är väl hemma runt halv 3! Riktigt Najjjsss! Mindre kul att jag måste städa och plugga men jag har inget val eftersom på lördag och söndag så har jag annat för mig, vilket ni får veta senare. Iallafall så är jag på bussen nu och ska vara lite social med kompisar. Så ha de bra! :*

Ovido - Quiz & Flashcards