Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under februari 2014

Av Fiddeli - 20 februari 2014 00:47

We heart it bilder!

Av Fiddeli - 19 februari 2014 21:41

Gick inte ens att lägga upp en enda bild från ipaden? Får se om denna bilden funkar. Ingen kul bild men om det funkar så är det iallafall något och om det funkar nu så vet jag att det är internet saken som är trådlös sak som är så pass seg att det inte går eftersom jag skriver detta från mobilen så använder jag ju sånt annat till mobilen ja ni fattar väl? Haha!

Av Fiddeli - 19 februari 2014 21:34

Asså vad är detta? Skrev precis Mitt liv #4 och vad händer? Jo jag ska ladda upp det och så funkar det inte för att jadu ingen aning om varför men asssssååååå öhhh! Vad jag blir trött på sånt! Ska försöka skriva om det imorgon när jag vaknar men just nu så ser det ut såhär när man skriver på datorn.

[Bild]

Liksom det går inte att ändra någonting och Ja jag vet inte! Skriver ett super kort inlägg innan jag lägger mig sen! Men hoppas att ni har det super bra iallafall!

Av Fiddeli - 19 februari 2014 10:33

Av Fiddeli - 18 februari 2014 17:29

Yes, idag fyller min kära pappa 50 år och vi ska strax ut och käka! :D

Iallafall så har jag kommit fram till att det mest är på kvällen vårat internet konstlarrrr hela tiden, därför blev dte inget mer igår och som ni nog förstår så hinner jag inte skriva så jättemycket idag, men ska försöka skriva lite ikväll när vi kommer hem om det nu funkar! 

Men ha en fortsatt bra dag! 

  

Gammal bild.... men det får gå.

 

Av Fiddeli - 18 februari 2014 14:00

Av Fiddeli - 18 februari 2014 10:11

Av Fiddeli - 17 februari 2014 11:56

Äntligen fungerar vårat internet som det ska, eller hyfsat iallafall, jag kunde inte skriva från datorn utan att det skulle behöva ta 5562541230 år att ladda upp det. Så nu ska jag försöka att göra mer inlägg! Eller ja lite bättre iallafall eftersom det bara har varit små och helt ointressanta inlägg nu i några dagar. Iallafall så måste jag ju såklart ta och plugga lite senare eftersom att det är lika bra att får det gjort så man inte behöver ha alla läxor sista dagen på lovet. Det känns ju också bättre om man har gjort dom så att man kan slappna av och roa sig med ja vad man nu vill hitta på. Iallafall så idag skulle jag vara hos naprapaten halv 11 och såklart så var där ingen där.... asså hallå jag ställde klockan och allt, kunde ni inte ringt och sagt något? haha aja ska eventuellt in där imorgon vid halv 4 tror jag det var, men ja det är väl egentligen det jag gjort hitintills. Jo jag kokade kaffe till mig och pappa, men hur intressant är det? HAHA! 

Mitt liv #4 ska jag försöka skriva idag så att det blir gjort, ehm, sen så ska jag väl även lista ut vad jag ska skriva om lite senare idag. Nu får vi se vad jag ska hitta på men vi hörs sen iallafall!   

 

Bild från 2013 nån gång, kanske runt april, skulle jag tro iallafall. Har inte tagit någon ny på ett tag så det fick bli en gammal. :)

Ovido - Quiz & Flashcards