Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under februari 2014

.

Av Fiddeli - 3 februari 2014 21:45

Det ända jag vill är att ha dig här!

Av Fiddeli - 3 februari 2014 17:36

Detta är då vad jag köpte igår!

Först på media markt så köpte jag en wave maker från obh nordica, 289:-
Sjukt bra faktiskt!
Sen på Åhléns så köpte jag ett 3-pack med essie mini nagellack i färgerna naughty nautical, sunday funday & full stream ahead, 95:- på rea.
Köpte även ett carmex moisture plus lip balm med lite rosa tint, 49:- alltså på Åhléns.
På h&m köpte jag en t-shirt , den jag hade på OOTD bilden, 80:-
Köpte även present till en kompis men kan ju inte direkt fota eller skriva vad det är men jag kan ju säga att hon sa idag att hon önskade sig det jag hade köpt så det är ju Najjjsss!

Av Fiddeli - 3 februari 2014 08:23

Tröja: h&m
Kofta: h&m
Byxor : lager 157
Skärp: new look
Klocka som jag snart ska ta på haha: one, ni vet vilken jag menar.
Ha en fab dag! <3

Av Fiddeli - 2 februari 2014 20:52

Idag så har jag ju kollat på handboll som ni nog vet! Det var ganska spännande, men vi (jag och ida) var tvungna att gå till bussen typ 15 minuter innan matchen var slut men iallafall så slutade den 23-13 har jag för mig! Kärlek till nr 17...! 

Och sen på hemvägen så drog vi in på subway! Redigt göööttttt! Sen så när vi väl kom hem så åkte vi ju till väla och nu till varför rubriken blev som den blev! Jo imorgon så kommer "haulen" för att nu är jag bara för trött. 

Imorgon är det även måndag och skola så alltså en vanlig måndag!

Förlåt för att det har varit dåligt med bilder nu ett tag, men jag har som sagt väldigt mycket i skolan och har inte hunnit fota något och sen så har jag inte bloggat så jättemycket från mobilen och där är ju alla sparade we heart it bilder. 

Men ha det super bra! 


Av Fiddeli - 2 februari 2014 10:31

Av Fiddeli - 2 februari 2014 10:14

Av Fiddeli - 1 februari 2014 21:57

Ida som hade min ipad innan och jag loggar ju inte ut från bloggplats appen där såatte hon skrev lite såg jag.

Iallafall så imorgon ska jag och Ida kolla på handboll och sen så efter det så åker vi till väla och har det mysigt! Ni får förhoppningsvis bättre uppdatering imorgon! Ha det fint!   

Av Fiddeli - 1 februari 2014 16:09

Hej alla! Ida här!
Pluggar med fiddeli, eller ja, "pluggar".

Ha det gött så hörs vi en annan gång!

Pussar och kramar :*

Ovido - Quiz & Flashcards