Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under februari 2014

Av Fiddeli - 25 februari 2014 18:39

Idag är det tisdag och jag har som vanligt varit i skolan och sen bara pluggat. 

Vaknade idag såklart när klockan ringde.. haha! Och kände mig riktigt pigg och glad men såklart så har allt förklaring.. Ja min dag har varit helt underbar, förutom att jag fällde nån tår, besviken på mig själv faktiskt.. men ja jag ska inte hålla på att skriva om massa sånt deppigt-shit för då kommer jag bara börja bli helt öh ja ni förstår! 

Men idag har det annars inte hänt så jättemycket. 

Imorgon är det onsdag och då händer det inte heller så jättemycket mer än att jag ska till skolan och sen hem och plugga.

Denna helgen så vet jag inte riktigt vad som händer förhoppningsvis så ska jag fota lite så att jag har lite egna bilder att lägga ut och sen kanske träffa Harald och sen så måste jag plugga också. Det har varit mycket pluggande nu ett tag, men förhoppningsvis så när det är dags för nationella så får vi inte så mycket andra läxor men det får vi ju se, men man kan alltid hoppas ju!

Nu måste jag ta och fortsätta med läxan och sen duscha och antagligen kolla på tv eller nån serie, menmen hoppas ni har det grymt underbart bra iallafall! 

Och jag ska försöka att få upp lite fler inlägg men det har varit så mycket på sista tiden, men jag ska allt försöka! 

 

Av Fiddeli - 24 februari 2014 22:01

Haha ja idag så har jag ju varit i skolan och har varit super seg, inte uppfattat allt som man ska, Asså man börjar ju undra när man inte ens kan koppla en normal mening...ja och vårt internet är också det super segt därför blir det inget längre inlägg men ja, jag ska väl strax sova så godnatt!

[Bild]

We heart it bilder, igen... Haha!

Av Fiddeli - 24 februari 2014 15:43

Ja man har ju inte så mycket val, iallafall så har jag bara engelskan och so:n kvar, i helgen får jag ta och fixa spanskan och sen även plugga matte eftersom vi har matteprov nästa vecka tisdag och onsdag.

Imorgon så ska engelskan vara inne så idag så ska jag absolut bara sitta med det och imorgon och onsdag så blir det so. 

Skriver ett inlägg senare, kort eller långt vet jag inte än men något blir det iallafall men nu måste jag verkligen göra engelskan såatte yeeessss! Ha det fint!

   

Av Fiddeli - 23 februari 2014 22:14

Trött är bara förnamnet! Ja usch. Men jag kom hem för kanske en halv timme/ 40 minuter sedan, har precis duschat och gjort mig klar för sängen. Såatte godnatt på er!

Bild från innan idag.

Av Fiddeli - 23 februari 2014 16:00

Haha hej! Jag har inte skrivit idag eftersom att jag har varit allmänt seg. Harald åkte hem runt 12 eller ett, kommer inte riktigt ihåg, men vi har haft det super mysigt. Ja sen så har jag absolut inte gjort någonting, jag somnade på soffan men det är allt. Nu så ska vi snart till farmor och "farfar" och ja jag måste plugga också, hmmm. Aja hoppas ni har det bra! :)

[Bild]

Av Fiddeli - 22 februari 2014 19:15

Vad gör jag på fritiden?

Ja asså ni vet nog redan vad jag gör och varför jag ens skrev att jag skulle skriva om detta är bara lite konstigt haha! Men iallafall så dansar jag House och sen så pluggar jag ju, det är ju ett måste liksom. Sen så älskar jag att sjunga så det gör jag ganska mycket, men det låter för jävligt men man kan ju inte vara bra på allt så. Sen så är jag med vänner och min kära pojkvän. Vad mer? Ehmm... Jo jag chillar allmänt mycket, haha sen så bloggar jag ju men det är ju ganska uppenbart så liksom ja? HAHA!  Ja asså jag gör inget så speciellt egentligen, så jag vet som sagt inte varför jag skrev att jag skulle skriva om detta men jaja det får ju vara såhär nu. 

Detta är sista delen av "mitt liv" eftersom jag bara hade skrivit upp 6 olika saker, men jag tror att det kommer att komma lite fler utav dessa inläggen ändå, lite då och då! 



(Tidsinställt eftersom vi firar min pappa) 

Av Fiddeli - 22 februari 2014 13:58

Snart ska maten fram tror jag, eftersom gästerna kommer om typ nån minut så yes!

Av Fiddeli - 22 februari 2014 09:12

Snart dags att gå upp känner jag. Måste ju hinna fixa mig och mamma & pappa kanske behöver hjälp med något så yes! Men jag ska försöka att göra lite små inlägg då och då om det blir tid till det, och om jag kan lyckas att komma ihåg det denna gången! Men annars så får ni ha en super grym dag! :*

(We heart it bilder)

Skapa flashcards