Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under december 2013

Av Fiddeli - 15 december 2013 16:55

I don't care what people say when we're together.
You know I wanna be the one to hold you when you sleep.
I just want it to be you and I forever.
I know you wanna leave.
So c'mon baby be with me
So happily.  

 

Av Fiddeli - 15 december 2013 13:23

Ska låta naglarna växa ingen, eller ja försöka! Så idag ska jag måla naglarna så bra som de går eftersom de är så korta...

Av Fiddeli - 15 december 2013 12:51

Yes så i fredags åkte jag och mina föräldrar till Göteborg och igår vid 9-10 åkte vi hem så idag ska jag bara ta de lugnt för jag är så himla trött.... Aja här kommer iallafall bilder på vad jag köpte på Ullared! 

Proffs hårspray, NIVEA in-shower body milk, Isadora sugar nails i färgen 110 turquoise crush, Avsminknings servetter är alltid bra för misstag och till sist någon sak till tandborsten! Har tappat bort kvittot så vet inte vad det kostade men sammanlagt tror jag inte att de va mer än 300 iallafall.


GÖTEBORG!

 

På Grand parfymeri köpte jag 2 Victora secret body mist i dofterna Midnight glamour som är beskriven som pink berry & fluffy vanilla och sen Fresh sorbets som är beskriven som frozen apple & sparkling cassis. Och de kostade 139:- stycket. Den andra victoria secret köpte jag på Toppen som är i doften Dream of passion som är beskriven som Iced cranberry & winter plum som kostade 129:-

Även inne på Grand parfymeri köpte jag ett ELF lip balm med spf 15 i färgen rose för 45:- Och det är väldigt bra pigment så om du vill ha ett lip balm med tint så är det ett bra tips! 

På Åhlens köpte jag ett sånt typ band som värmer öronen eller hur man ska beskriva det, i vinrött och den kostade 79:-

Sen så var vi inne i en liten mindre butik som jag alltid glömmer namnet på men iallafall så köpte jag ett yankee candle där i doften christmas eve för 23:-

Sen inne på Tessie köpte jag en tröja som är väldigt ljusrosa för 199:- den är lite kortare fram men den är super skön! och ja jag byte inte byxor bara för att ta en bild såatte de får va så.

Sen var vi på Liseberg också men där köpte jag bara en julkula som då har ett motiv av musse och hans vänner och jag tror att den kostade runt 30:-


De var allt jag köpte, trodde jag skulle köpa mer men hittade inget såatte yes!  :*  

Av Fiddeli - 15 december 2013 12:00

Om ni inte redan vet så bor min moster i London och hon brukar skicka julkort såatte såhär ser det ut i år :* 

 

Av Fiddeli - 14 december 2013 23:55

Kom hem för ca en timme sen och nu ska jag sova haha, imorgon kommer bilder på vad jag köpt. Godnatt :*

Av Fiddeli - 13 december 2013 14:12

Nu drar jag och mina väskor till Göteborg! Blir kanske lite sämre med inlägg men då vet ni varför ha de finfint här nere i Skåne! :*

Av Fiddeli - 11 december 2013 22:14

Nu säger vi godnatt för idag och hoppas på att jag inte blir sjuk!

~det hjälper inte att du står på tå, du kommer ändå aldrig upp till min nivå~

Av Fiddeli - 11 december 2013 17:30

Halllloooojjjjjjj! Allt klart och imorgon sätts betygen känns väldigt bra ändå faktiskt! Idag satt vi 160 minuter med prov.. Aja det kändes bra iallafall så får hoppas på det bästa! Det händer nada i mitt liv just nu, Men i vilket fall som helst så är det snart julafton! Och lite såhär ser väl min önskelista ut   

Naked flushed från urban decay = blush, bronzer

Marc jacobs Daisy Eau so Fresh = parfym

Resa till LONDON!!!!!

Pengar

Naked 2 frpn urban decay = ögonskuggor

portable charger till iphone 4 

Mac cream cup = Läppstift

imagine dragons konsert


De är väl typ de, haha. Men yes ha de fint! :*   


 

Ovido - Quiz & Flashcards