Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under december 2013

Av Fiddeli - 10 december 2013 21:31

När jag kom hem från dansen så gjorde jag 30/30 sakerna och sen så duschade jag och såklart så åt jag. Helt normalt typ. ÖHH på tisdag nästa vecka så ska vi simma med klassen, jo visst de ska bli kul men jag har inte provat bikinin än och den började bli lite liten sist jag använde den men vi får väl se förhoppningsvis passar den annars får jag börja leta efter en ny. Imorgon blir väl ganska chill ändå fast vi har ett prov och en redovisning! Nä nu ska jag nog allt ta och sova faktiskt! Godnatt   


~Nej, allt är inte perfekt~

Av Fiddeli - 10 december 2013 17:24

Yes, ska snart åka till dansen, lite sorgligt eftersom det är sista gången:( menmen imorgon är de so prov och no redovisning :( men de löser sig. De har väl inte hänt så mycket idag, spanska redovisningen är flyttad till fredag och de var väl de som har hänt. Ha de bäst! :*

Och ja mina ben ser kanske lite konstiga ut men om ni inte redan vet de så har jag sjukt mycket problem med knäna så det är bara att gilla läget och ta på sig knäskydd!

Av Fiddeli - 9 december 2013 17:24

Tjena hej! 

Nä jag vet att jag inte skrivit på kanske 3 dagar men ja förlåt eller nåt. I lördags så firade vi tidig jul, har sagt varför innan såatte yes, tränade även i lördags måste bara säga att de va såå himla underbart och såklart så bakade jag lussebullar med mamma! :D Och så pluggade jag lite. I söndags så städade jag lite (fast det behövs igen...) och så pluggade jag lite och sen åkte jag till Harald och de var väl så min Söndag såg ut.

Idag så började jag med att försova mig 45 minuter... bra jobbat,. skulle vara i landskrona klockan 8 och min klocka ringde inte som den skulle så pappa kom in klockan 7 och undrade om jag inte skulle gå upp.. haha jo det skulle jag och halv 8 skulle jag var klar eftersom vi skulle köra då så allt fick bli simpelt idag. Men jag hann iallafall och det som räknas även om jag fick äta frukost i bilen hahah. Anyhow så skulle jag då till en naprapat och det gick super bra! Sen åkte jag till skolan och ja gick på lektionerna och sånt man gör i skolan. 

Imorgon är det matteprov och spanska redovisning som gäller och på onsdag blir det so prov och no redovisning.

Så efter att jag skrivit klart detta så ska jag plugga igen.

Hade tänkt testa denna Puschup challenge och ab challenge för att de verkar väldigt roligt faktiskt!!       

Får väl se hur bra det går men idag ska jag iallafall börja såatte yeeeesss! 

Men ha deeeee fiiiinnnnnttt !!!!   


   




Av Fiddeli - 6 december 2013 16:39

Tjabba tjena hallå!

Idag har det varit väldigt lugnt och sånt. Nu sitter jag här med Hanna och ja vi gör lite olika grejer men typ de vanliga pratar, kollar youtube och sådant! 

I helgen är det fullt upp Imorgon så börjar det med att jag och Hanna ska träna sen så ska jag hem och baka med mamma tror jag och sen på kvällen blir det julafton hos mormor med kusinerna eftersom som sagt åker min mormor och de till Thailand och är inte hemma på "vanliga" julafton såatte yes! På söndag ska jag antagligen träffa Harald och sen får vi se när jag hinner klämma in pluggandet eftersom vi har Matte prov och 2 redovisningar + en lite grej jag ska göra till spanskan. Såatte yes veckan har varit ja jag vet inte både upp och ner än så länge men ja hahah men ha de fiiiiint!  

   

Av Fiddeli - 5 december 2013 17:32

Idag är det Kims födelsedag satte grattis bästastevän! :*  


Tänker inte skriva mer för att denna dagen har varit absolut sämst på länge så yes ha de bra!


Av Fiddeli - 4 december 2013 21:33

Skor från din sko för 299:- skit snygga och mycket mycket sköna! Snart ska jag väl ta och sova fast först ska jag se julkalender ofc! Såatte vi säger väl godnatt nu tror jag ha de fint! :*

Av Fiddeli - 4 december 2013 07:51

Linne: ginatricot
Kofta/kavaj ja kalla det vad du vill: h&m
Byxor: lager 157
Kloka: guldfynd
Armband: vet inte
Skärp: new look

Länge sen jag plattade håret så jag körde på det idag och sen för smink så har jag då mitt vanliga med concealer och sådant men på ögonlocken är det idag bare studdy från Mac och i ögon vecket eller vad det heter står helt still i huvudet nu så iallafall tog jag en skugga från marykay som heter hasselnöt och sen vanligt med eyeliner och på läpparna så blev det lite benetint och en vanligt läppbalsam ovanpå!
Ha de fint! :*

Ovido - Quiz & Flashcards