Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under december 2013

Av Fiddeli - 23 december 2013 10:32

Godmorgon, ska iväg med pappa strax och handla julklappar i sista minuten nästan, haha så bra samarbetar vi.. Aja det löser sig! Ha de fint!


Av Fiddeli - 23 december 2013 00:45

   

Av Fiddeli - 22 december 2013 18:59

2 Dagar kvart tills jul, tiden har gått redigt fort! Och så är det ingen snö...... Ingen julstämning! Aja, hoppas på en bättre december nästa år! Har egentligen ingenting att skriva om.. för att jag vet inte? haha hursomhelst så idag så har jag träffat Harald och ja vi gjorde lite olika saker och det är väl egentligen allt jag gjort idag, men yes  ha det super bra!   

 

Av Fiddeli - 22 december 2013 10:34

Tjena hej, godmorgon! 

Vaknat typ nästan precis, och har inget vettigt att säga så direkt. Men ja börjat ta upp kontakten lite smått med en gammal "vän" eller vad man kan kalla det, redigt trevligt faktiskt! 

Får se om jag klämmer in något mer idag! Ha de finnnntttttt!   

     

Av Fiddeli - 22 december 2013 00:08

Godnatt!


det är en härlig känsla, helt klart! <3

Av Fiddeli - 21 december 2013 19:41

Mascaror 

 

Big eyes från maybelline = Absolut nej!

Tiara = Aldrig testat 

Big bold från isadora = Både ja och nej faktiskt.

Scandaleyes från rimmel london = Om man har borsten på ett visst sätt så är den ganska bra

The colossal volum' express från maybelline = ger mycket volym men inte så mycket längd tyvärr.

Sexy pulp från Yves rocher = är väldigt bra om man vill ha väldigt naturliga fransar, typ som att man färgar dom fast det går att ta bort! 

Voluminous från L´oreal paris = man kan verkligen bygga upp fransarna.

Volume million lashes från Lóreal paris = Är perfekt för underfransarna.

False lash telescopic från Lóreal paris = Är väldigt bra på att göra alla fransarna till samma längd och man kan bygga upp med den också. 

 

Måste bara lägga till att jag och nivea lip butters har ett lovehate förhållande med varandra, dom är hur bra på läpparna som helst men förpackningen........... aja man kan inte få allt.


Lite random bilder som jag faktiskt har tagit själv för en gångs skull.

       

Yesyes, förlåt för dålig uppdatering idag men jag vaknade vid halv 12 och då städade jag pytte lite och sen så gjorde jag mig i ordning och sen åkte jag och mamma för att handla, Kom hem med ett par nya mysbyxor och en halsduk   

 

Nu ska jag gå ner och se på tv ha de fint!   



~Äntligen jag fann dig, tack för att du finns~




Av Fiddeli - 20 december 2013 23:08

 

Av Fiddeli - 20 december 2013 20:00

Idag så fick vi äntligen jullov, men det blev massa klöd med frånvaron för min mentor kollade min ogiltiga frånvaro och då var där inget men på pappret stod det 11 timmar, det är ju helt sick, men aja det löste sig till sist! 

Tänkte lägga till en heder idag men det blev bara inte fint så det får räcka med att jag byte bakgrundsbild! Sen har jag ju också varit hos tandläkaren, fyfan vad nervös jag var, aja allt gick bra, inga hål, allt såg bra ut sa han! 

Anyhow så tillbaka till innan idag, jo vi lyssnade på några som sjöng och min kompis som spelade piano i aulan och så lyssnade vi på rektorn, hon som sjöng hade totalt underbar röst, om hon söker till idol kommer hon vinna! Iallafall så samlas man i klassrummet och äter kakor och så körde vi nån slags musik quiz, och såklart så vann vi tjejer överlägset för att vi är bäst! Sen fick vi våra betyg och sen dampade jag loss totalt och sen gick vi till bussen och åkte hem. 

Imorgon är det lördag, och jag ska inte till gymmet för jag måste sova så jag tar något lätt här hemma istället och någon liten runda eller så. Ska även handla mat med mamma och såklart måste mitt rum städas..funderar på att göra det efter jag skrivit klart men vi får la se, aja med musik på så funkar allt! 

4 Dagar kvar till julafton, lite blandade känslor, såklart så vill jag fira jul med släkten men det är ju ingen snö och alltså ingen julstämning tyvärr. 


Nej, ni får ha de bäst!   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards