Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under december 2013

Av Fiddeli - 29 december 2013 23:30

Kanske redan har nämnt vissa grejer tidigare men aja!

1. Linnéa och Louise är mina mellan namn 

2. Jag föddes den 5 augusti 1998

3. Jag skulle egentligen heta Anton... well jag blev en tjej såatte, haha.

4. Jag måste göra mig klar på morgonen innan jag äter frukost så är det bara.

5. Jag bara älskar smink! 

6. Kall mjölk är underbart gott! 

7. Om vi beställer pizza så är det Hawaii som gäller! 

8. Jag hatar sill!

9. Jag hade 3 chokladkalendrar i år, men glömde öppna dom när dom skulle öppnas.. hehe.

10. Jag älskar att ha eyeliner! 

11. Jag vill bli make-up artist.

12. Jag ska klippa och färga håret imorgon! 

13. När killar söker ögonkontakt är bara såååååå underbart! 

14. Jag har fortfarande inte öppnat en bok på hela lovet....

15. Att plocka ögonbrynen är det jobbigaste jag vet! 

16. Jag är väldigt blyg i vissa lägen.

17. Min bästa vän i hela världen är Kim och han är för jävla underbar! 

18. Jag är väldigt rädd för att säga vad jag tycker eller för det mesta iallafall. 

19. Jag har svårt att lita på folk.

20.Jag vill flytta till London! 

21. Jag gråter för ingenting... 

22. Mitt humör är bara hel knasigt!

23. Jag gillar någon super mycket....(?)

24. Mina knä är helt fuckade.

25. Funderar på att anmäla mig till dancehall denna treminen, men vi får väl se.

26 Mina ögonfransar är inte fake som vissa tror.

27. Jag är jätterädd för nålar. Asså sprutor.

28. Jag absolut hatar när folk säger "Love you"

29. Är väldigt rädd över vad folk ska tycka om mig.

30. Jag hatar att prova byxor och bh:ar!

31. Jag ha väldigt ofta ont i huvudet.

32.Jag tror på att själen lever kvar men inte på ett liv efter döden.

33. Jag kan inte ljuga, haha, börjar alltid små skratta.

34. Mina Läppar blir jätte lätt torra.

35. Jag blir väldigt lätt osäker på människor om ni förstår hur jag menar.

 

Av Fiddeli - 29 december 2013 10:54

Att jag mår inte alls bra så om ni undrar varför så är det därför, hihi, vet inte vad men jag ont i huvudet och halsen och är super trött. Ja ni får ha det bra!

Av Fiddeli - 29 december 2013 01:21

Av Fiddeli - 28 december 2013 23:09

Som sagt så var jag med Hanna och kollade på Handboll idag, det var ganska kul, och yes. Nu så är vi super trötta och ja jag vet inte jag är iallafall! Lite ledsen men vafan man kan inte alltid må super! Men eftersom jag har super najs sällskap till imorgon någon gång så funkar det! Hoppas på att även inte ha huvudvärk när vi vaknar imorgon! Aja ha de fint nu ska vi ta och hämta dricka!    


~Saknar dig så det gör ont!~

 

Av Fiddeli - 28 december 2013 12:48

Tröja: h&m
Kofta eller Vad det heter.. Haha: ginatricot
Byxor: hollister
Skärpd new look

Vädret är ju lite sådär och man vill ju inte frysa såatte Vafan! Ha en superdag!! :*

Av Fiddeli - 28 december 2013 00:08

Började skriva innan men min dator hängde sig så fick stänga av den, well, inte så kul men jag får skriva om det någon annan gång för just nu så orkar jag inte riktigt, men yes idag så var jag i lund där på Vipan och kollade runt lite och sen hur man tog bussen dit och sådant, sen shoppade jag lite, torr schampo från batiste eller vad det heter bara för att det var på rea.. ehm.. ja det var på rea såatte varför inte liksom? Sen ett essie nagellack inne på h&m som också var på rea och kostade bara 50:- i färgen shearling darling, som i affären såg ut som väldigt mörk rött men det var ljusare än jag trodde men om man målar två lager så funkar det säkert, för som ni kanske vet så gillar jag inte knalligt rött nagellack så jättemycket funkar ibland men tycker bara att det ser sjukt tantigt och fult ut på mig, och sen så på h&m köpte jag även en beauty blender eller hur det stavas iallafall så var den inte på rea men den kostade bara 30:- såatte det vart inte så mycket, haha. Imorgon så sticker jag och Hanna till Lund för att kolla på Handboll, om vi nu hittar dit.. aja det går säkert jättebra! Nu ska jag snart ta och sova för att jag vet inte är inte så jättetrött men ändå lite såatte hahah ja! Ha det superbra!  


     




Av Fiddeli - 27 december 2013 10:17

Tröja och byxor från hollister.
Kommer förhoppningsvis ett längre inlägg ikväll om lite allt möjligt. Men nu ska jag ta och äta frukost och sen ska mamma och en kompis och såklart jag till Lund och shoppa lite. Om vi hittar något så att säga. Ha en underbar dag! <3

Av Fiddeli - 27 december 2013 01:14

Ovido - Quiz & Flashcards