Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under december 2013

Av Fiddeli - 3 december 2013 21:06

Presenter till kim och lisa fixade, de ända som är kvar är alla julklappar! Men åhh vad svårt det är att komma på vad man ska ge folk i julklapp, som typ mamma och pappa som säger att dom inte vill ha något, man vill ju ändå köpa något så yes vi får väl se vad det blir till alla! Menmen det löser sig! Nu ska jag borsta tänderna och sen gå och lägga mig tror jag! 

Ha de bäst! GODNATT!   

Av Fiddeli - 3 december 2013 16:58

Tjoooo! Hur är läget? Här är allt nästan som det ska lite ont i nacken/ryggen men annars är det super! 

Vet inte vad jag ska skriva men så grymt mycket hela mitt liv har förändrats asså det är ju helt sjukt! Idag har det väl varit ganska lugnt men något är så extremt fel någonstans för jag kan inte låta blir att bli irriterad för minsta lillllllaaa öh hatar de men ja skit samma livet går vidare! Gjorde de lila jag skulle på spanskan idag och det gick super! klarade det så YEEESSS! Nu är jag väl lite mer stressad för anatomi provet på torsdag för jag vill så gärna klara det och öh jag har sån ångest för att behöva göra om saker för som ni kanske vet så i 7:an så gjorde jag om nästan allt. Verkligen bättrat mig med skolan och jag är så stolt över mig själv! 


Anyhow så ska jag väl ta och plugga nu såatte yes skriver kanske mer sen! KRAM  


 

Av Fiddeli - 3 december 2013 08:09

Tröja: primark
Jeans: Cubus
Skorna är inte med på bilden men röda convers!

Av Fiddeli - 2 december 2013 21:45

     

Av Fiddeli - 2 december 2013 20:00

Tänkte bara lite snabbt gå igenom några av mina favoriter från november! 

Först så har jag verkligen älskat denna klocka som är typ rose gold och den är verkligen så skön och gör verkligen en outfit mer ihopa om ni förstår min är från guldfynd och jag betalde 298:-   

Sen så har vi då benefits stray dont stray som jag tyvärr bara har i minisize men den är extremt bra! och jag vet inte vad den kostar eftersom jag köpte den i ett sett från sephora.   

Sen så en handkräm från Dove som är sjukt bra, mina torra händer blev direkt mjuka! Om du har torra händer köp den!! vet tyvärr inte heller vad denna kostar men kanske runt 40-60? Jag köpte min iallafall på Ica maxi i Lödde.  

Nästa favorit som jag verkligen har börjat gilla från kanske mitten av november så det är ju inte hela menmen det är iallafall wingd eyeliner, jag har inte fotat de men ni kan ju googla om ni inte vet och det har jag då gjort med min liquid eyeliner från L'oreal och sedan för att få den att hålla hela dagen så har jag "satt" den med L'oreals Gel eyeliner, dessa två produkterna fungerar absolut bäst var för sig men även tillsammans! vet inte priser här heller men runt 150:- kanske.


det var väl allt som jag kommer ihåg haha ja ni vet ju hur mitt minne är... iallafall ha de sååååååååååååå bra!   

Av Fiddeli - 2 december 2013 16:40

Tjena hej! Idag är det 2 December och jag typ dör! Asså det är ingen december utan snö så det får mer än gärna börja snöa nu!! Annas så blir det inte riktigt JUL så är det bara!! Anyhow så idag var jag i skolan som de flesta andra tror jag och de hände väl inte så mycket vi fick reda på spanska proven och jag fick 84/100 på del 1 vilket är iallafall godkänt så yes det känns väl bra! Och en liten grej på del 2 av provet ska jag göra om men yes sånt är livet man kan inte alltid ha rätt såatte ja. Nästa vecka så ska vi ha redovisning i no och i spanska och sen vet jag inte så mycket mer. 

Skulle egentligen tränat idag men har huvudvärk så jag åkte hem och har frusit hela dagen så tog tempen eller vad man säger 37,6 så inte direkt feber men vi får la se hur allt blir. 

Nu ska jag väl ta och plugga till idrottsprovet på torsdag som jag äntligen ska få gjort så jag slipper tänka på de.

 

Ha de bäst!   


 Bara tänker på dansuppvisningen i julas, vilka minnen alltså! 

 

 

Av Fiddeli - 1 december 2013 17:30

Jo, som ni vet så var jag och min kära mamma på väla idag och ja jag köpte inte så mycket för att det är snart jul och man kan önska sig grejerna istället för att köpa dom själv!   (ända tummenupp jag hittade så den får funka!) så jag fick/köpte bara 4 grejer, betalade 2 själv och mamma betalde 2, satte yes! Men innan så tänkte jag bara klämma in en grej som jag fick innan i veckan som jag hade på mig idag och det är denna   kofta som är från h&m från deras divided  sortiment och ja det är en over sizad kofta eller hur man ska beskriva den och den har ett super fint mönster och den är mega skön inte alls stickig som vissa sådana koftor brukar vara. den kostade 299:- så nu till vad som köptes idag!

Långärmad tröja i svart från divided på H&M storlek xs och kostade 99:- 


   

Ögoncreme från Åhlens super bra är den och den kostar 49:-

L'oreals telescopic mascara i magnetic black, bästa mascaran jag använt hitintills kostar 169:-

   Mega mugg från Indiska kostar 99:-  har velat ha en stor mugg ett tag och äntligen hittade jag en!   


Men yessss ha de! :*


Av Fiddeli - 1 december 2013 09:59

Äntligen är det december! 24 dagar kvar till julafton och 20 dagar kvart tills det är jullov!!!! :D
Men nu ska jag gå ner till familjen och kolla lite tv, ha de fint! :*

Ovido - Quiz & Flashcards