Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under december 2013

Av Fiddeli - 20 december 2013 14:15

Smink
Blush eller Bronzer - Bronzer 
Läppglans eller Läppstift - Läppstift
Eyeliner eller Mascara - BÅDA!
Foundation eller Concealer - Concealer
Neutralt eller färgad ögonskugga - Neutralt helt klart! 
Pressad eller lös ögonskugga - Pressad
Borstar eller svampar - Borstar! 

Naglar
OPI eller China Glaze - China Glaze
Långa eller korta - Långa men inte för långa.

Fake eller riktiga - Riktiga
Ljusa eller mörka - Beror på årstid
Blommor eller inga blommor - På sommaren kan det vara fint ibland om det inte blir för mycket. 


Kroppen
Parfym eller body splash (body mist) - Parfym på vintern och body mist resten av året
Lotion eller Body Butter -  Lotion
Body gel eller tvål - Body gel 

Kläder
Jeans eller mysbyxor - I skolan jeans men om man bara är hemma så mysbyxor! 
Långa eller korta byxor -  Beror på årstiden

Klänning eller Kjol - Kjol
Korta eller långa örhängen -  Korta
Jacka eller munkjacka - Beror på årstiden 

Hår 
Lockigt eller rakt - På mig, rakt
Knut eller hästsvans - Hästsvans

Löst eller uppsatt - Löst

Hårnålar eller klämmor - beror på vilken frisyr 

Hårspray eller wax - Hårspray
Långt eller kort - På mig, Långt 
Ljust eller mörkt - På mig, ljust 

Random 
Regn eller klart - Klart 
Sommar eller vinter - Sommar
Höst eller vår - Vår 
Choklad eller vanilj - Båda! 

   


Av Fiddeli - 20 december 2013 07:16

Det här är då det jag har på mig.
Tröja: tessie
Byxor: lager 157
Smycken: klocka från one och armbandet är bara vanligt med vita pärlor.
Nagelacket syns nog inte men det är isadoras sugar nails i 100 Diamond crush.
Nu ska jag gå ner och äta och sen fördriva tiden för bussen går inte förens 08:33 aja ha de super fint! :*

Av Fiddeli - 19 december 2013 22:16

Godnatt :*

Av Fiddeli - 19 december 2013 19:35

yes, så idag var näst sista skoldagen, vi hade tävlingar med blandade lag i arbetslaget, och på eftermiddagen så bakade vi lite olika saker till imorgon. Imorgon är sista dagen och vi får äntligen jullov! LÄNGTAR! Nu ikväll har jag inte gjort mycket, jag somnade på soffan och sen åt jag, duschade och fixade håret så jag slipper det imorgon! Har absolut ingenting att säga idag såatte ha de fint!     

  

 

Av Fiddeli - 18 december 2013 21:38

Av Fiddeli - 18 december 2013 19:17

Öh, ja idag har det verkligen varit upp och ner, i skolan var allt frid och fröjd, vi kollade film, bakade och hade de allmänt trevligt, när jag kom hem gjorde jag typ nada och så helt plötsligt sitter jag och gråter från ingenstans.. helt utan anledning. Och så blev jag sjukt irriterad och öh jag orkar verkligen inte med mig själv! Hur som helst så har jag precis lockat håret för att jag orkar verkligen inte göra det på morgonen! Imorgon blir det nog väldigt lugnt i skolan, vi ska göra saker med arbetslaget, typ lekar och sånt, och helt seriöst så skulle jag hellre vilja ha vanliga lektioner för annars kan dom väl ändå låta oss vara hemma, Menmen man får ju inte alltid som man vill tyvärr, haha. På fredag slutar vi och de ska bli såååå himla skönt! I helgen vet jag verkligen inte vad som händer, vi får la se. Ställa klockan på lovet ska jag verkligen försöka att inte göra! Juste på fredag så ska jag även till tandläkaren... sååååååå rädd vill verkligen inte ha hål i tänderna, har aldrig haft det och är så rädd att behöva borra.. När jag tog av min tandställning så använde dom ju en borr för att ta bort limmet som var kvar och då slant hon lite och de gjorde sjukt ont......Aja, nu ska jag väl ta och lägga in kläderna som blivit tvättade! Ha de bäst!   

 

Av Fiddeli - 18 december 2013 08:06

Godmorgon! Hoppas ni får en bra dag! Pusssss o krammmm!<3:*

Av Fiddeli - 17 december 2013 22:19

Ovido - Quiz & Flashcards