Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Ullared & Göteborgs haul!

Av Fiddeli - 15 december 2013 12:51

Yes så i fredags åkte jag och mina föräldrar till Göteborg och igår vid 9-10 åkte vi hem så idag ska jag bara ta de lugnt för jag är så himla trött.... Aja här kommer iallafall bilder på vad jag köpte på Ullared! 

Proffs hårspray, NIVEA in-shower body milk, Isadora sugar nails i färgen 110 turquoise crush, Avsminknings servetter är alltid bra för misstag och till sist någon sak till tandborsten! Har tappat bort kvittot så vet inte vad det kostade men sammanlagt tror jag inte att de va mer än 300 iallafall.


GÖTEBORG!

 

På Grand parfymeri köpte jag 2 Victora secret body mist i dofterna Midnight glamour som är beskriven som pink berry & fluffy vanilla och sen Fresh sorbets som är beskriven som frozen apple & sparkling cassis. Och de kostade 139:- stycket. Den andra victoria secret köpte jag på Toppen som är i doften Dream of passion som är beskriven som Iced cranberry & winter plum som kostade 129:-

Även inne på Grand parfymeri köpte jag ett ELF lip balm med spf 15 i färgen rose för 45:- Och det är väldigt bra pigment så om du vill ha ett lip balm med tint så är det ett bra tips! 

På Åhlens köpte jag ett sånt typ band som värmer öronen eller hur man ska beskriva det, i vinrött och den kostade 79:-

Sen så var vi inne i en liten mindre butik som jag alltid glömmer namnet på men iallafall så köpte jag ett yankee candle där i doften christmas eve för 23:-

Sen inne på Tessie köpte jag en tröja som är väldigt ljusrosa för 199:- den är lite kortare fram men den är super skön! och ja jag byte inte byxor bara för att ta en bild såatte de får va så.

Sen var vi på Liseberg också men där köpte jag bara en julkula som då har ett motiv av musse och hans vänner och jag tror att den kostade runt 30:-


De var allt jag köpte, trodde jag skulle köpa mer men hittade inget såatte yes!  :*  

 
 
Ingen bild

Matilda

8 maj 2014 21:38

Kan du länka tröjan? :)

Fiddeli

9 maj 2014 08:15

Tyvärr så hittar jag ingen hemsida till tessie, bästa sättet att hitta den är nog att ringa till affären eller mejla. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards