Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under september 2014

Av Fiddeli - 16 september 2014 08:18

Linne: vero Moda
Byxor: lager 157
Hoodie: Cubus
Klocka: Daniel Wellington
Skor: converse

Av Fiddeli - 15 september 2014 21:52

HEJ!
Nu är det såhär att jag kom hem, snackade  med mamma sen drog vi och tränade, kom hem, duschade och åt, pluggade kollade idol och nu pluggar jag igen fast jag måste ju också hinna med bloggandet!!!!

Så idag har det inte hänt överdrivet mycket så jag har inte precis något att berätta. Bättre imorgon förhoppningsvis!!


PUSS & KRAM & GODNATT till er som inte behöver plugga till er andra, PLUGGA PÅ! 

 

Bjuder på en bild på min resväska sen klassresan i Barcelona! 

Av Fiddeli - 15 september 2014 11:22

HEJ! 
Jajajaja.... blablabla, allt är knas just nu och inget blir rätt. 

MEN nu kör vi igång på riktigt! Min lektion börjar om 7 minuter så detta kommer inte bli sådär jättelångt. 

I helgen har jag bara tagit det lugnt och kollat film och sånt vanligt, hahah! Alltså spenderat helgen med Harald vilket ni kanske föstod. 

Igår hade jag värdens huvudvärk och därför blev det inget inlägg. Vilket jag egentligen tänkte. Menmen, allt blir ju inte alltid som man tänkt sig.

Det här med back on track, ja jag har ju vissa raster i skolan där jag hinner skriva lite.Och det här är just en sån rast, eller ja egentligen lunch men vi äter ju inte på hela den tiden såatte yessssss! 


Men nu börjar vi snart, så vi hörs! 

Fast jag ska iväg och träna sen så det blir nog lite senare idag. Jag måste även hinna plugga en masssssaaa! Men nu jäklar ska jag hinna med allt! Vinna eller försvinna! Nä jag vet inte men ja, hahaha!


PUSS & KRAM! 
 

 

Av Fiddeli - 15 september 2014 09:17

 

Av Fiddeli - 14 september 2014 21:52

Av Fiddeli - 14 september 2014 21:51

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards