Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under september 2014

Av Fiddeli - 18 september 2014 13:02
Av Fiddeli - 18 september 2014 08:58

Börjar 10 idag vilket är super härligt! Men slutar 15:55 vilken inte är så härligt menmen, vad ska man göra? Hahah!

#gemig

Av Fiddeli - 17 september 2014 14:15

Av Fiddeli - 17 september 2014 10:46

Av Fiddeli - 16 september 2014 22:01

HEJ!
Vilken dag. Har hunnit med sååå mycket så det känns bra!

Hunnit med att plugga på både branschkunskapen och engelskan, fixat present till min kära pojkvän, övningskört, gått i skolan och i och med allt detta stressandet som det faktiskt har varit. Så har jag haft tid att ta det lugnt nu ikväll vilket har känts så otroligt bra! 

Imorgon är planen så att jag ska gå i skolan (vilket säger sig själv), träna, plugga och förhoppningsvis städa undan lite. 

Men idag känns ändå helt okej lyckad :)


Imorgon är det prov i branschkunskapen och jag känner mig ganska bra förberedd, skulle kanske ha pluggat lite mer igår, men har pluggat ganska mycket på det idag så det jämnar väl ut sig förhoppningsvis. 


Torsdag är det nog bara skola och dans som gäller men på fredag är jag inte helt säker. såklart skola men ingen aning       om på kvällen än så vi får väl se. 


Nu ska jag ta och sova, vi hörs igen imorgon!


Godnatt på er! 

Av Fiddeli - 16 september 2014 11:30

Backpacks
 

 
Just nu behöver jag verkligen en ny ryggsäck! 
Min rygg gör så ont av den väskan som jag har sen tidigare, och ni vet säkert vilken jag menar. 
Men iallafall så förhoppningsvis så hittar jag en ny idag så yes! 
 
Men vi hörs!
 

Ovido - Quiz & Flashcards