Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under september 2013

Av Fiddeli - 8 september 2013 22:39

Vafan har jag gjort?

Av Fiddeli - 8 september 2013 19:42

♥ Mitt humör är sämst, går från super glad till sur på mindre än en sekund.

♥ Jag bara älskar Djungelvrål!

♥ jag tycker att färgen på persikor är så underbart.

♥ Mjölk är något jag inte kan sluta tycka om.

♥ yankee candle luktar sååå gott.

♥ Kännsliga killar är för mycket.

♥ Sport är något jag inte tål att kolla på.

♥ Jag får panik väldigt ofta men klarar för det mesta gömma det.

♥Jag gråter för nästan vad som helst

♥ Utan målade naglar och örhänge känner jag mig naken.

 

Ha de fint! Kisses!   

Av Fiddeli - 8 september 2013 10:34

Mitt rum är rena röran, måste verkligen städa, får panik av att ha det stökigt, sen ska jag plugga, kanske träffa Hanna eller någon om jag hinner ha de sålänge.

Och JA jag gillade Helle Kitty väldigt mycket innan och köpte det linnet jag har på mig då, och det är sååå skönt därför jag har det för jag är inte lika in too her som jag var innan men det är helsikes skönt så ja!

Av Fiddeli - 7 september 2013 11:39

Tjena, tänkte bara visa lite snabbt vad jag har på mig Idag,
Tröja: ginatricot (tryck, London)
Byxor: lager 157
Bälte/skärp: new look
Klockan: ginatricot (syns inte då bra på bilden men den är lila
Ring: glitter (tror jag var längesen jag köpte den) med uk flagga :)
Halsband: konfa present från min vän Johanna :)

Lätt sminkning för att jag ska orka ta av det när jag kommer hem och göra nytt för ikväll, så tog bara lite under eye concealer, ögonbryns puder och lite vax för att sätta dom, L'oreal telescopic på överfransarna och L'oreal volume million lashes på underfransarna, sedan för lite extra färg tog jag bronzing puder lite lätt under kindbenen och på tinningarna. På läpparna så körde jag vanligt läppbalsam.

Nu ska jag ta och äta lite lunch med min kära mamma.

Kram!

Av Fiddeli - 6 september 2013 21:17

Tjenixen! Idag har jag ju då som alla (utom dom sjuka) varit i skolan, vi har då haft 4  lektioner, hyfsat lugnt, spanska, no, so och matte. Imorgon drar jag till frisören och sen på kvällen åker vi till mormor och "morfar"  för att träffas och äta något gott men även mina kusiner och deras föräldrar. Ska även ta och plugga imorgon och på söndag, förlåt för att jag inte har skrivit innan idag men jag har inte varken tänkt på det eller hittat något att skriva om. Börjar känna mig lite smått sjuk men det är väl mitt eget fel att jag delade godis med Lisa.. Aja, det löser sig förhoppningsvis! Nu tänkte jag kolla runt lite på andras bloggar och sånt och sen gå och lägga mig för jag är sååååå trööttt i ögonen och huvudet, men om jag inte skulle skriva mer idag, vilket jag nog inte kommer så får ni ha det så bra, Godnatt!   

Av Fiddeli - 5 september 2013 22:48

Rubriken säger allt

.

Av Fiddeli - 4 september 2013 21:51

Inget nyss PLL avsnitt :( så kollar gossip girl istället, det är så jätte braaa :) men sen ska jag sova så godnatt :)

Av Fiddeli - 4 september 2013 20:06

Tjena! jo nu gör jag inte mycket ska snart hoppa in i duschen och sedan kolla på PLL och idol, eller ja idol är nu men skit samma jag kollar nog på det snart eller så skiter jag i det vi får la se. Fredagen den 13 spetember blir det prov i biologi. Inget mer att säga ha de fint!   

Skapa flashcards