Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under september 2013

Av Fiddeli - 4 september 2013 17:38

Hej kom hem för en dryg timma sen, har bara kollat tv och sånt ska nog handla lite sen om jag förstod mamma rätt, ska också kolla på pll sen när jag handlat, ingen läxa idag? Nej! Så skönt vårt schema är hyfsat Chill och är inte super trött på skolan än iallafall! Pusssssss! :*


Bild: weheartit

Av Fiddeli - 4 september 2013 10:05

Tjena hej! Nu är jag då i skolan och precis haft svenska och ska kan musik om 1 minut, ha de! Vi hörs :)

Av Fiddeli - 3 september 2013 19:44

tisdag är det då idag och jag har nyss varit ute med Viggo, och varit i Landskrona på Apoteket och fixade lite hudvård, något som behövdes eftersom mina ansikts produkter börjar ta slut, har inte så mycket att bjuda på denna gången jag är dålig på att uppdatera.. ja! men nu ska jag ta och plugga lite biologi, vi hörs! 


~Some people are meant to fall in love with each otcher, bur not meant to be together.~

Skapa flashcards