Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under september 2013

Av Fiddeli - 15 september 2013 19:50

Hola mi amigos!

lyssnar på gamla låtar och åh jag orkar inte, jag har förändrats så mycket även fast ingen verkar se de, jag vill inte dö längre, jag vill ha ett fint glatt liv, jag har ändrat min uppfattning om så mycket, jag börjar förstå hur man ska bete sig, men visst alla har sina dåliga dagar men jag har lyckat ta mig igenom de åren, så då klara jag en dålig dag, men visst jag har ju inte det bästa självförtroendet än, jag tvivlar på mig själv, på mitt utseende men mest min vikt som aldrig innan varit ett problem men jag började 7:an och något hände, ingen aning vad men jag var inte nöjd med varken min kropps form eller vikt men jag lär mig att acceptera det mer och mer för varje dag och jag har även förstått att man inte behöver gå en hel dag utan mat för att få det man vill, man behöver inte se ut som de smalaste modellerna i tidningar. Jag har även förstått att man inte kan göra alla glada utan ibland måste man göra som man vill utan att vara rädd att såra någon. Det kommer alltid finnas någon som ogillar dig och vill få dig att må så dåligt du bara kan, men de mindre du bryr dig desto gladare blir du! Jag lovar dig, det blir bättre!  


nej nu ska jag duscha men ha de fint mina fina!  



Ellie Goulding – Burn

Alina Devecerski – De e dark nu

Av Fiddeli - 14 september 2013 19:34

han är världens super gosiga Björn. Han är den/var den som alltid förstod, hur det nu kunde vara så. Nu är allt fuckat och han är inte längre någon som finns där. Jag saknar dig punkt och slut, du betyde! <3

Av Fiddeli - 13 september 2013 08:39

Tjena hej! Väntar på att vår lektion ska börja som är spanska, har inget att göra för de andra kommet snart så jag kollar när Kim och en annan spelar fotbolls grejs vetifan vad det heter men ha de så länge :*

Av Fiddeli - 11 september 2013 12:48

Tjena hej! Idag är jag då hemma, ont i näsan, halsen, huvudet och benet... Inte så mycket mer just nu. Ha de!

Av Fiddeli - 10 september 2013 22:10

Idag så har jag gjort nada, varit i skolan O sen pluggar lite när jag kom hem. Har inte så mycket att skiva idag, kommer nog inte skriva för mycket resten av vecka eftersom vi ska ha prov och man vill ju inte misslyckas. Men iallafall så har jag världens bästa vänner! Ni betyder :*

Ha de!

Dagens bild här under! <3

Av Fiddeli - 9 september 2013 22:40

Ingen kan skilja på oss ingen kan komma emellan oss, även om vi inte snackat på flera veckor så kan du räkna med mig! Jag sviker dig aldrig. Du är min bästavän i hela universum! Minnena vi har är sjukt sjuka' :*
Jag älskar dig' <3

Av Fiddeli - 9 september 2013 18:16

Ni vet nog att maybelline har kommit ut med en ny mascara dom kallar "big eyes", de flesta tycker att den är sjukt bra, men jag dissar den totalt! Den lila borsten som är för underfransarna funkar hyfsat men den för överfransarna... Den bara klumpar ihop de som om det ska se snyggt ut. Nej inget ni borde testa om ni inte vill slösa pengar! 


Idag var jag då i skolan som ni vet sedan tidigare men tog bussen hem 13:06 för att jag mådde såååå sjukt illa och hade ont i näsan, ni vet när man inte kan nysa och så liksom spänner det uppe i näsan, inte skönt! Iallafall så skiter vi i det nu och går vidare, ja men vad ska vi nu ta upp... ja kanske VS (Victoria's secret). Jo det är ett märke som är väldigt populärt just nu, alla vill ha, alla vill dofta gott, men doften håller inte så länge har jag märkt, om du tar på dig rejält innan du ska till skolan så när du väl kommit dit så är all doft borta vilket är en stor diss, men de är väldigt behagliga på sommaren när man inte vill ha en tung parfym på sig. BTW, har Love spell- fragrance mist, Pure daydream - fragrance mist och pure daydream body lotion.


det var allt för mig idag, ha de!

 

Av Fiddeli - 9 september 2013 11:01

Tjena! Sitter här i bildsalen nu och vi har då temat action reklam för vi ska göra typ "filmer" iallafall så mår jag väldigt illa och är såååå stoppppp i näsan. Vet inte om jag ska dra mig hemåt men vi får väl se. Nu ska jag vara lite mer delaktig i diskussionen! Kram!

Bilderna har inget med texten att göra. :*

Skapa flashcards