Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fiddeli - 11 oktober 2013 19:36

Imorgon kommer ullareds Haul !

Av Fiddeli - 10 oktober 2013 07:59

Hallon fil, mjölk och 2 vetabix tror jag det heter :*

Av Fiddeli - 9 oktober 2013 08:13

Tjena hej, kommer inte ihåg om jag skrev igår men jag hade inte tid när jag kom hem att skriva mina favoriter men innan måndag kommer dom iallafall, vet att jag skulle gjort det i måndags men det är mycket med skola och "privat" eller vad man ska säga. Men nu ska jag åka till skolan så ha de fint! :*

Tröja: h&m
Leggins eller vad det heter: h&m
Kofta på ärmen: h&m
Skor syns inte på bilden men vita convers.

Av Fiddeli - 7 oktober 2013 22:05

Jag vet att jag skulle gjort mina september favoriter idag men jag var på Mary kay party eller vad det heter och kom hem för ca 20 min sen och då gjorde jag mig iordning för sängen men imorgon tror jag att jag kan klämma in mina september favoriter. Och ni tänker säkert men fiddeli du slutar halv 3 och är hemma 3 vad gjorde du tills du åkte iväg då? Jo jag pluggade matte eftersom vi har matteprov på fredag och sedan lagade jag mat till min kära familj. Men nu ska jag sova. Sömn är så extremt viktigt sååå sov mycket! Godnatt :*

Av Fiddeli - 7 oktober 2013 07:54

Nu sitter jag jätte trött på bussen, hoppas på en bra dag! Skriver sen! Ha de :*

Av Fiddeli - 6 oktober 2013 23:03

Hej! Imorgon så är det dags för skola igen, något man måste göra menmen, tänkte börja med månads favoriter, ni vet säkert vad jag menar, vad man gillat just den månaden som gått osv, imorgon tänkte jag då ta mina september favoriter, funderade på om jag skulle köra varje månad buy & try istället men för september månad blir det iallafall "vanliga" favoriter. Nu ska jag sova ha de, godnatt! :*

Av Fiddeli - 6 oktober 2013 11:51

Tjena hej! Precis kommit hem från att jag lämnade in datorn och det skulle ta ca en månad :(((((( menmen nu ska jag göra matte och kolla lite youtube, dricka Green Tea i smaken strawberry cupcake såå gott och så klart får man inte glömma frukten!! Ha de :*

Ovido - Quiz & Flashcards