Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fiddeli - 5 oktober 2013 09:47

Tjena hej, jo nu tänkte jag bli klar med skräckberättelsen som ska vara inne på torsdag för jag orkar verkligen inte sitta dagen innan och skriva klart. Och jag vet att låten på bilden inte har med skräck att göra men jag ville inkludera den för att jag är sååå förälskad i den!! Men jag skrev nog mer sen ha de! :*

Av Fiddeli - 4 oktober 2013 10:51

Tjena hej! jo jag har ju inte skrivit sen den 28 september så direkt, men jag är hyfsat frisk men det är 3:dje veckan jag har huvudvärk nu och det gör det jobbigare för mig att sitta vid dator/ipad och skriva långa inlägg och då tänkte jag att då är det inte så mycket lönt och eftersom jag mer eller mindre har malande huvudvärk från och till under varje dag nu på senaste tiden så har jag även varit så pass trött att jag somnat nästan varje dag när jag kommit hem från skolan, men så klart så har jag ju gjort läxor och sånt ändå eftersom vi skriver det mesta för hand. Iallafall så är det därför jag varit/är lite frånvarande här på bloggen, men jag hoppas att det blir bättre snart. 

Idag är jag då hemma från skolan eftersom jag har sån huvudvärk.När jag ändå skriver nu så kan jag ju berätta att mina glasögon är hos optiker grejset för att ändra styrkan på dom, så förhoppningsvis får jag tillbaka dem snart för det är lite jobbigt att ha linser när man har ont i huvudet tycker jag. Nu ska jag nog ta och räkna lite matte eller skriva på min skräckberättelse som ska vara klar på torsdag nästa vecka.. så svårt att förmedla skräck enligt mig, kanske också för att jag inte är så mycket för skräck menmen det går förhoppningsvis finfint! 


Haaa deee! :*

Älskar bilderna!

kommer från weheartit

       

Ovido - Quiz & Flashcards