Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2014

Igår & imorgon

Av Fiddeli - 6 augusti 2014 23:00

HEJ! 

Som ni nog har förstått så fyllde jag 16 igår, härligt! 

Så dagen började då klockan 6 på morgonen då jag vaknade första gången. Haha, ja jag somnade såklart om men kollade klockan för att ja jag menar jag fyllde ju trots allt år. Sen vaknade jag halv 9 och somnade om igen och halv 10 kom mina föräldrar & Viggo in och sjöng & gav mig frukost på sängen & presenter. 

Sen när vi hade ätit frukost så åkte jag & mamma till Lödde för att handla det sista till "kalaset", alltså mat & hämta tårtan och så. 

Bytade även min klockan inne på guldfynd som knäppet inte funkade på och den var helt nu så ja hahah. 

Sen åkte vi hem & käkade mackor & sen åkte jag och pappa till Svalöv till körskolan och kollade upp när man kunde gå handledarkurs så den ska vi gå på den 16:e, snacka om att jag är taggad på att övningsköra!!!! 

Sen vid 2 tiden kom min underbara pojkvän hit och ja vi chillade och hjälpte till lite och så. Sen halv 6 så kom lite av släkten hit och Ida och våra grannar. Vi år tacos och tårta och godis och ja en massa saker! Sen öppnade jag presenter så om någon av er som var där läser detta, TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!!! 

Sen så sov jag såklart och vaknade imorse eller ja någon gång under dagen vaknade vi. Och så långt om länge gick vi upp och åt frukost och godistaco vilket var väldigt äckligt, haha! Sen gick jag och duschade och sminkade mig och ja ni vet det vanliga. Sen bara dega vi och sen åkte Harald hem och vi åkte till mamma & pappas kompisar. Och när vi kom dit så åt vi mat och sånt som man brukar göra när man blir bort bjuden eller har gäster. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här. 

FAST jag har inte skrivit detta inlägget så snabbt eftersom att jag gick in och tog bort mitt smink & borstade tänderna mitt i typ, hahahha! 


IMORGON åker jag, mamma, mormor & "morfar" till malmö för att shoppa och ha det allmänt trevligt. På eftermiddagen/kvällen så eventuellt åker vi Gokart, Alltså, jag, pappa, Harald & Ludvig (Haralds lillebror). Om det nu inte är för många där.

Det är väl ungefär det som är planerat. 

Känner att det var längesen jag skrev ett såhär långt inlägg och att det borde bli ändring på det! 


Men nu hade jag tänkt att lyssna på musik och sen ta och sova! 

Så Godnatt på er! 

PUSS & KRAM! 

OOTD 

Tröja:Tessie

Shorts: Ginatricot

Klocka: Jet set 

Väska: Accent
Skor: Nike  


   

 




 
 
Ingen bild

:)

6 augusti 2014 23:43

Bilder på dina presenter? :)

Fiddeli

7 augusti 2014 21:57

Absolut! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards