Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

Så hur gick det idag?

Av Fiddeli - 4 juli 2014 01:30

Ja jag åkte som sagt till lödde idag för att träffa Saga och vi käkade lunch på ett ställe där, kommer inte ihåg vad det heter. Sen så bestämde vi oss för att åka in till malmö vilket gick sådär, haha! Vi tog bussen till malmö södervärn och trodde att den skulle gå förbi malmö C men nej det gjorde den inte så när vi väl kom fram till malmö södervärn, vilket var typ 1 och en halv timme senare, så letade vi upp en buss som gick till malmö C & vi kom fram till slut! Då gick vi och kollade i affärer och jag hade bestämt sedan innan att inte handla för mycket eftersom att jag vill spara till lite olika saker. Men jag fick iallafall med mig denna skönheten hem! 

 

Tröjan kommer från H&M och kostade 149:-

Den är kort så typ en croptop skulle man väl kunna kalla den. 

Älskar mönstret och är helt käääär i den! 


Sen så gick vi iallafall vidare på stan och så såg vi Yoogi Boost (vet inte hur det stavas) Så det var en självklarhet att vi skulle gå in där. När vi ätit upp och snackat ännu mer så gick vi vidare lite längre ner på stan och bara pratade och kollade i affärer. Sen så gick vi till stationen, alltså Malmö C, för att åka hem och vi kunde ju inte åka där ifrån utan starbucks, så vi köpte vars en frapuccino (vet inte heller hur det stavas) Sjukt gott var det men vi mådde lite illa efteråt. Sen hoppade vi på tåget som jag trodde var rätt, det stod att det var försenat så jag tänkte inte mer på det eftersom att när där sen kom ett tåg så tänkte jag att det måste ju vara detta eftersom att det inte var så mycket försenat. Saga hoppade av i Lund & jag åkte vidare hemåt, eller det trodde iallafall jag! 

Jag kände inte igen hållplatserna som kom efter Lund & tänkte att det säkert bara var att tåget körde en annan väg.. haha, ja jag tänkte ju fel såklart! När vi kom till Eslöv så tänkte jag att det inte alls kunde stämma så jag vänder mig om och frågar kvinnan bakom mig om det tåget gick till T-torp, och hon svarade tillbaka, nej det gör det inte, Jag sa fort, jaha okej, tack så mycket & halv springer av tåget. Sen ringde jag Kim och sa att jag var ännu mer försenad, eftersom att han skulle vänta på mig vid stationen så vi kunde snacka lite, you know BFF talk. Iallafall så ringde jag honom och direkt efter ringde jag min mamma. Berättade som det var och sa att jag kom hem ännu senare än vad jag hade trott. Så jag fick sitta och vänta på bussen som skulle gå till T-torp i 20 minuter som man vanligtvis inte tycker är så långt tid, men jag hade varit kissnödig i säkert 1 och en halv timme. Och det var typ 50 minuter tills jag skulle vara hemma. Och feg som jag är så vågar jag inte kolla om det finns någon toa & jag vågar ju inte heller fråga någon. Så det var inget annat val än att hålla sig. Klockan 19:10 så var jag äntligen hemma och kunde kissa! 

Och ja såhär såg min dag ut. HAHA!
Hoppas ni orkade läsa detta, vi hörs mer imorgon! 


PUSS & KRAM & GODNATT! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards