Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 10 juni 2014

En del, typ

Av Fiddeli - 10 juni 2014 19:03

HEJ PÅ ER! 

Det var ett tag sedan jag satte mig ner och skrev från datorn. Så vad har egentligen hänt de senaste dagarna? Jo, jag har fått hår och naglar fixade. Jajaja.... jag vet att det inte kommit några bilder på naglarna än men mamma ska fota dom idag, så det kommer! Bättre sent än aldrig, visst? Sen har jag även hunnit städa mitt rum, haha, men det behövs igen. Varför kan det inte bara städa sig själv? Igår var det vanliga lektioner fast vi kollade mest på film, haha, ovanligt...! Och idag har vi haft friluftsdag som började med volleyboll och sen på eftermiddagen hade vi dans, Wacking, väldigt kul faktiskt men svårt. 

Sen hade vissa fotboll och badminton och vandring och sånt, för alla vill ju inte göra samma.


OMG 3 dagar kvar tills det är sommarlov, hur härligt är inte det? Jo visst tycker jag att det känns sjukt onödigt att gå i skolan dessa sista dagarna men man får väl bara ta och bita ihop. Imorgon är det städning och brännboll. Städningen är väl okej eftersom att det inte finns så mycket att städa i mitt skåp men brännboll vet jag inte om jag orkar, jag var ju helt körd efter idag. Men det kan ju också ha med att göra att jag la mig senare igår och gick upp som vanligt... Men om det inte är det så är det nog värmen, och om inget av det, ja då har jag ingen aning. På torsdag så drar klassen till Adam för att bada och ha det mysigt, vi börjar också 10 istället för 9 då vilket är hur härligt som helst. Och så ska vi käka och spendera hela dagen där. På fredag är det avslutning YEEEEEE! Vi ska då bara va med klassen i klassrummet och sen va i kyrkan ett tag, få våra betyg och sen gå hem och äntligen ha sommarlov       


Vad som händer i helgen och nästa vecka har jag ingen aning om och har inte lust att planera för mycket denna sommaren, vill ta det mesta spontant och ja, såklart så kan man ju ha saker planerat men inte allt för mycket   


Men denna sommaren så ska jag umgås med familjen, vänner och pojkvän, och det är en sak som är säker! 


Vi hörs imorgon, glöm inte kommentera om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om eller göra videos på. Ha det mega bra! PUSS & KRAM! 

 

Och så kör vi på en Barcelona bild, hahah! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards