Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 11 april 2014

40 frågor om skönhet

Av Fiddeli - 11 april 2014 13:00

1. Hur många gånger om dagen rengör du ansiktet? 2, morgon och kväll
2. Vad har du för hudtyp? Torr 
3. Vad använder du för ansiktsrengöring? Lumene basic blue
4. Exfolierar du huden? Ja
5. Vilket märke använder du? Haha va?
6. Vilken fuktkräm använder du? La roche-posay 
7. Har du fräknar? Nej 
8. Använder du någon ögonkräm? Ja åhlens egna
9. Har du, eller har du haft, aknebenägen hud? Nej
10. Har du någonsin behövt använda Proactive? Nej 
11. Vilken foundation använder du? Ingen 
12. Vilken concealer använder du? Benefits boiing
13. Vet du din huds underton? Nej 
14. Vad tycker du om lösögonfransar? Inget att ha.
15. Vet du att man bör byta mascara efter tre månader? Ja, men jag gör aldrig det
16. Vilken mascara använder du? L'oreal paris telescopic och volume million lashes
17. Sephora eller MAC? Båda, hihi
18. Har du MAC Pro-kort? Nej 
19. Vad applicerar du ditt smink med? Sminkborstar
20. Vad använder du för primer till ögonlocken? Stay don't stray från benefit
21. Använder du primer till ansiktet? Nej
22. Vilken är din favoritögonskugga? Mac paint pot i bare study
23. Använder du kajalpenna eller flytande eyeliner? Ehm, flytande och gel eyeliner 
24. Hur ofta petar du dig själv med eyelinern i ögat? Har inte eyeliner i ögat så det händer inte, men med mascara, ojojoj där kan vi snacka om att peta sig i ögat asså, hahaha! 

25. Vad tycker du om pigmentögonskuggor? Ehm, har ingen, haha
26. Använder du mineralsmink? Nej 
27. Vilket är ditt favoritläppstift? Mac cream cup
28. Vilket är ditt favoritläppglans? Isadora  multi vitamin gloss i färgen 01 Almond
29. Vilket är ditt favoritrouge? Maybelline cheeky glow i färgen peachy sweetie
30. Köper du smink på ebay? Nej 
31. Tycker du om drugstore-smink? Ja 
32. Köper du smink på rea? Ja såklart
33. Har du någonsin övervägt att gå en sminkutbildning? Ja
34. Nämn ett sminkbrott du hatar. Vad är det ens?
35. Föredrar du färgglada eller neutrala nyanser på smink? Neutrala
36. Vilken kändis är alltid snyggt sminkad? Jag är sämst på kändisar så ingen aning.
37. Om du fick lämna hemmet med bara en sminkprodukt på dig, vilket skulle du välja? Concealer
38. Skulle du kunna gå hemifrån osminkad? Ja självklart 
39. Vilket sminkmärke tycker du är bäst? Svårt att välja, det finns så otroligt många som är såååå bäst, men Loreal eller maybelline tror jag, 
40. Tycker du om smink? JA



Inga bilder för att jag vet inte okej jag är lat! Hahah! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards