Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

Would You Rather..? Beauty Edition!

Av Fiddeli - 5 mars 2014 13:00

Detta är då en tag som ni kanske förstod? Man får 2 olika svarsalternativ och så ska man välja, dessa frågor är då om skönhet.


Skulle du helst förlora alla dina mascaror, eyeliners, läppstift och läppglans eller alla paletter och ögonskuggor?


Jag skulle helst förlora alla mina paletter och ögonskuggor för att jag använder mer eller mindre mascara och eyeliner varje dag.


Vad skulle du helst göra? Klippa av allt hår eller aldrig klippa dig igen?


Om man klipper av allt hår så växer det ju tillbaka och under tiden så skulle man ju kunna ha peruk, egentligen vill jag inget av det men man måste ju välja så klippa av allt hår.


Vad skulle du helst ha? Korallfärgade kinder eller rosa kinder?


Korallfärgade kinder helt klart!


Om du hade 1000 kronor att spendera, vad skulle du helst köpa? Kläder eller smink?

 

Smink, eftersom man får mer för 1000 kronor där, eller det brys på vilka märken och sånt ju men smink! 


Skulle du hellre ha läppstift som eyeliner eller eyeliner som läppstift?


Läppstift som eyeliner eftersom man kan ju lägga på den med eyeliner borste, då får man ju också lite färg.


Vart skulle du helst köpa smink? Mac eller Sephora? 


Svårt! Sephora och mac är så bra båda två men jag tror nog mac ändå.


Skulle du hellre ha en ögonskugga eller en läppfärg för resten av livet?


En läppfärg, för man kan göra mycket mer med ögonskuggor tycker jag så det skulle vara svårt att bara ha en färg resten av livet.


Skulle du hellre ha sommarkläder på vintern eller vinterkläder på sommaren?

 

Inget av det! Jag menar hur varmt blir det inte på sommaren med vinterkläder och hur kallt blir det inte på vintern med sommarkläder? Vad skulle ni helst välja?


Skulle du helst ha mörka eller ljusa naglar året runt?


Ljus naglar året runt!


Vad skulle du helst förlora? Din favorit läpp-produkt eller favorit ögonprodukt?


Favorit läpp-produkt.


Skulle du helst bara kunna ha håret i en hästsvans eller i en knut?


I en hästsvans, jag ser ut som en köttbulle med knut på huvudet. Såatte ja.



Vad skulle du helst göra? Aldrig måla naglarna igen eller aldrig använda läppglans igen?


Aldrig använda läppglans igen, för jag använder inte det så jätteofta.


Skulle du hellre raka av ögonbrynen och inte ha några alls eller fylla i dom varje dag?


Fylla i dom varje dag utan tvekan! 


Skulle du hellre leva utan smink eller nagellack?


Utan nagellack eftersom med smink så kan man göra så att man ser piggare ut! 


Hoppas ni gillade denna tag:en! 

HA EN BRA DAG!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards