Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juni 2013

Av Fiddeli - 18 juni 2013 21:46

Av Fiddeli - 18 juni 2013 11:59

JAG BYTAR TILL FIDDELIXOXO IGEN SÅ ATT NI VET! 

Av Fiddeli - 18 juni 2013 10:44

Hej alla! Idag så ska jag träffa Hanna ett tag och sen så vet jag inte antagligen ut och gå lite. Glömde nog säga igår att jag ska försöka få upp videosarna så fort jag kan men den ena måste redigeras men jag är skit dåligt på sånt, om ni vet något lätt program att redigera i så ge mig gärna tips!! Igår beställde jag även lite saker från bhcosmetics tror jag det stavad och det är då smink, dok tar det lite tid innan det kommer menmen sånt är livet ibland. Yes det var nog allt ha det finfint vi hörs nog senare ! :D

Av Fiddeli - 17 juni 2013 23:53

Hej idag har jag varit hos min farmor för hon behövde lite hjälp men saker till en fest hon ska ha, O jag orkar inte skriva så mycket om de, O jag är jättetrött O lätt irriterad O måste sova! Men här kommer lite bilder (från weheartit)
Hej då!

.

Av Fiddeli - 16 juni 2013 23:02

Hej tänkte bara säga förlåt för att jag inte skrivit på ett tag och för att jag inte har lagt upp videorna men det är för att jag har haft att göra och när jag inte har haft att göra så har jag varit för lat, men nu är det sommarlov och jag har nästan all tid i världen och jag vill inte vara för lat så jag ska allt försöka att blir bättre på detta! Hade även tänkt byta tillbaka till "fiddelixoxo" istället för "fiddelibaggesen" och det gör jag nästa gång jag bloggar från datorn eftersom jag nu ett tag så har jag skrivit från ipaden och iphonen. Det var nog allt idag puss och godnatt!!

Av Fiddeli - 6 juni 2013 16:56

Hejhej! Idag var jag på Ullared som ni nog vet, och jag här filmat videon om vad jag köpt och nu ska jag titta lite på tv ikväll ska jag försöka ladda upp videon ! Skorna på bilden är inte från Ullared utan sko bo. // Fiddeli :*

Av Fiddeli - 5 juni 2013 23:08

Hej alla fina där ute!
Jag tänkte bara ta lite sådär snabbt att jag inte har skrivit på ett tag eftersom jag haft mycket i skolan nu dom sista dagarna innan betygen blev satta, prov och massa sånt, men jag har filmat "min London Haul" och den blev 30 minuter så jag måste göra den i två delar och jag vet inte så mycket om hur man redigerar därför tar det lite tid, sen så hade jag kanske tänkt göra lite fler videos, jag vet också att London haulen inte blev så bra för jag pratade mycket imellan och sånt men ja, iallafall det var nog allt nu måste jag sova för jag ska upp 04:40 eftersom jag ska till Ullared imorgon, och jag tänkte göra en Haul på det också men ja, jag vet som sagt inte när dom vodeosarna kommer upp eftersom jag är lite seg på redigerandet så ja, men ha det riktigt gött så hörs vi, godnatt ! :)

Av Fiddeli - 5 juni 2013 23:08

Hej alla fina där ute!
Jag tänkte bara ta lite sådär snabbt att jag inte har skrivit på ett tag eftersom jag haft mycket i skolan nu dom sista dagarna innan betygen blev satta, prov och massa sånt, men jag har filmat "min London Haul" och den blev 30 minuter så jag måste göra den i två delar och jag vet inte så mycket om hur man redigerar därför tar det lite tid, sen så hade jag kanske tänkt göra lite fler videos, jag vet också att London haulen inte blev så bra för jag pratade mycket imellan och sånt men ja, iallafall det var nog allt nu måste jag sova för jag ska upp 04:40 eftersom jag ska till Ullared imorgon, och jag tänkte göra en Haul på det också men ja, jag vet som sagt inte när dom vodeosarna kommer upp eftersom jag är lite seg på redigerandet så ja, men ha det riktigt gött så hörs vi, godnatt ! :)

Skapa flashcards