Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2013

Av Fiddeli - 14 april 2013 14:13

Hej!

Jo nu är det så att jag tänker byta "addres" "blogg-namn" eller vad du kallar det för "Honfiddeliduvet" tycker jag låter så inte jag.. Så det blir "Fiddelibaggesen" och jag ändrar det  någon gång under denna veckan som kommer (16). Och jag ska även bättra mig med att skriva, jag vet att jag sagt det många gånger, men jag har inte gjort det, ingen aning så direkt om varför, men nu ska jag! Känner mig mer säker än någonsin, ingen kan trycka ner mig längre jag har varit på botten (kanske ni inte visste) men så är det. Det lönar sig inte att må skit så nu jävlar ska jag börja leva! Bland annat därav jag ska ändra "Blogg-namn". Videon som jag skulle lägga upp kommer inte att läggas upp pga att jag inte är så, känns bara fel om jag ska lägga upp en video som inte är jag, ska även ta bort den andra jag la upp på youtube, förlåt om ni blir besvikna men det är inte jag, jo, det var jag men.. ja ni fattar?! Jag kan ju köra någon "frågestund" om det är något ni känner för? isånnafall rösta där i röstfält grejet så är ni bäst! nu i helgen har jag bara varit på konfa läger och sånt shit, vi hade faktiskt fetttteetete kul, eller jag iallafall.   Nu måste jag plugga svenska ordkunskap.. hahah.



Nu ger vi allt, skiter i alla andra och blåser förbi!



puss och kram!

Av Fiddeli - 6 april 2013 23:24

Hejhej! Idag har jag varit sängliggande nästan hela dagen utom på kvällen eftersom vi skulle iväg och fira min underbara ("plast" "låtsats" "styv" ja kalla det vad du vill) morfar! Därför har jag inte lagt upp videon än och imorgon får vi se om jag hinner för jag ska både till kyrkan och dansen och sen måste jag göra lite matte och svenska, och skolan går ju faktiskt före, även om det inte är så man vill att det ska vara alltid men så är det iallafall! Nu ska jag ta och sova! fast först kolla lite på tv men Go'natt på er!

????????????????????

4/4

Av Fiddeli - 4 april 2013 16:42

Hej, tänkte bara ta lite snabbt att jag måste bättra mig på att skriva, ni håller säker med mig på de, eller?

Aja, jag håller på att redigera på videon och så men jag hinner inte klart idag tror jag eftersom jag om en liten stund ska till dansen. Nä nu ska jag fortsätta skriver om dagen sen! 


Puss och kram ! 

Ovido - Quiz & Flashcards