Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 15 juni 2015

När allt är så lätt att det blir svårt.

Av Fiddeli - 15 juni 2015 21:33

Hejhej! 

Jag har ju tidigare sagt att jag inte ska dra in negativt här på bloggen, men samtidigt så kommer det alltid att finnas både negativt och positivt i livet. Och eftersom att denna bloggen mer eller mindre handlar om MITT liv så tänker jag skriva exakt vad jag vill även fast det då inkluderar lite negativa saker. För helt ärligt så är ingens liv helt perfekt 100% av tiden, vi har alla dåliga dagar. Och idag kan man väl säga att jag haft lite av en sådan dålig dag. Visst så fanns det bra saker med dagen också men mesta dels av dagen har varit rätt kass. Så om vi då kanske ska ta det från början så vaknade jag runt 12 och gick då upp och käkade och drog sedan ut på en runda med Viggo (för er som inte vet så är det vår hund). Efter det så började jag städa och allt var frid och fröjd men eftersom att jag alltid ska tänka så fruktansvärt mycket så slutade det i gråt och så satt jag där med huvudvärk tillslut, och varför jag grät är inget som vi ska gå in på. Sedan åkte jag för att träna vilket gick piss då jag hade huvudvärk. Sedan har jag bara tagit det lugnt resten av kvällen. Dock har jag fortfarande huvudvärk och det suger ju rätt så rejält menmen finns inget att göra åt det så direkt. Tror inte på tabletter då det nästan aldrig vill fungera för mig, men tog det ändå för att mamma sa det, och jag kan väl inte uttala mig om hur det funkat än eftersom att jag tog dom för kanske en kvart sedan. 

Men frågan är, varför gör man vissa saker så otroligt svåra när det kan vara så lätt? Om någon har svaret så hade det varit superbra!


Men från det ena till det andra så för nån vecka sedan eller så, så la en läsare till mig på snap, hur kul som helst! Får man skriva ut vad folk heter och så? Ja jag vet inte, men hon heter iallafall Nellie, hur go som helst!    


Om vi ska ta lite om vädret kanske? Ja asså det är juni månad och man får nästan ha vinterjacka, vad är detta? Haha, svensk sommar, ja men kom igen, såhär kasst väder måste vi väl ändå inte ha? Aja, jag hoppas på bättre väder för annars vet jag inte vad jag gör, man vill ju vara ute och ha myskvällar och ja ni vet hur man vill att sommaren ska vara. Värme, sola, stranden, grilla, häng med polare, ÅÅÅHHHHH jag bara längtar!!!!! 


Nu ska jag ta och kolla lite på youtube och sen lite grey's anatomy, ni får ha det så bra!! 


KRAM PÅ ER!! 

    

Man bara måste älska Håkan! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards