Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 14 juni 2015

Vad gör jag uppe?

Av Fiddeli - 14 juni 2015 23:58

Tjenare, det var ju ett tag sen... Bortförklaringar till det kan vi ta och skita i tycker jag. 

Imorgon börjar sommarlovet på riktigt, såååå härligt!! 

Jag borde nog sova då jag har ont i huvudet och ändå måste upp i rimlig tid för att städa och sånt. Jag kan bara inte sova, haha! Så drygt. Jag vet inte heller vad jag ska skriva om men ja det får väl bli som det blir. Pågen min är på semester och imorgon åker min bästavän, asså vafan, hur ska jag klara mig? Jo, såklart gör jag det sålänge man har andra saker att göra så går allt. 

Well, idag var jag på väla iallafall, för er som inte vet vad det är så är det ett köpcenter i Helsingborg. Och ja jag kände att jag behövde förtydliga det då väldigt många konstigt nog inte verkar veta vad det är. Kom hem med en ny jacka men lite osäker på om jag ska behålla den, den är grymt snygg och sitter perfekt men kostade en del så ja.. åhh hatar att ha ångest för varje köp man gör, om det så bara är nåt litet till något stort, mer eller mindre alltid panik över sånt, haha ja nu vet ni. Färgade även fransar och bryn ikväll, helt okej resultat, skulle kanske haft i färgen på brynen lite längre menmen, orkar inte göra om det nu igen så det får vara som det är. 

Då det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg så känns det lite konstigt men ändå så härligt. Varför kan jag inte bara bestämma mig för att göra det varje dag? Bra fråga som inte går att besvara. Tyvärr.


Känns lite som att jag bara skriver mög just nu så varför inte ta in lite låtar nu   


Första året på gymnasiet och det är så otroligt skönt! 2 år kvar, sen är det äntligen min tur att ta studenten! 

Trodde aldrig att jag skulle klara av det så bra som jag gjort, stress, besvikelser, press, massa tårar och massa skrattande. Det jobbigaste men bästa "året" på ett tag. Ibland får man bryta ihop och falla ner för att bli starkare och kunna resa sig upp igen. Har förlorat en del vänner men helt ärligt så är dom jag fått så mycket bättre. Jag litar inte på folk som jag brukade, orkar inte med falskhet och lögner längre. Det känns som jag bara skriver på nu men det behövs nog och ni som läser detta är ju ändå en del av mitt liv, och tänka sig att ni nästan är 200 som fortfarande läser min blogg. Då när vi var uppe vid 600 personer, så sjukt, tråkigt nog så slutade jag typ att blogga då. Men tids nog så kanske vi kommer upp dit igen, om jag nu bestämmer mig för att skriva varje dag. 


Nu är klockan snart halv ett och jag är så fruktansvärt trött och kissnödig! Haha! 


Förhoppningsvis så hörs vi imorgon! Ha det bra! 


GODNATT!! 

❤️ ❤️ ❤️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards