Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under oktober 2014

Av Fiddeli - 2 oktober 2014 21:29

Precis landat i sängen med huvudvärk, usch! Hoppas det går över till imorgon, nu ska jag faktiskt ta och sova, för imorgon är det ju fredag!!! Godnatt!
KRAM!

Dagens outfit:
Tröja: Hollister
Byxor: lager 157
Hoodie: Cubus
Jacka: Lindex
Halsduk: lager 157
Skärp(syns inte) : new look
Klocka: one
Skor: låga converse

Av Fiddeli - 2 oktober 2014 18:18

Ska snart dra på dans. Och jag ville bara titta in lite snabbt innan och säga hej typ, Ehm ja , haha! Blir sent idag men kanske kommer det ett till inlägg men det brys på om jag hinner. Imorgon är det äntligen fredag och jag ska iväg och fira min kusin på kvällen, annars ska jag bara till skolan.
Ha det bra!
KRAM!

Bild från ca två veckor sen för att ja, jag vet inte faktiskt men jag behövde en bild så då fick det bli denna :)

Av Fiddeli - 2 oktober 2014 11:45

Untitled #14

 
 
Kolla in hennes sida! DEN ÄR SÅÅÅÅ HÄRLIG!! 
 
Puss & kram 

Av Fiddeli - 1 oktober 2014 17:15

If I ask you to stay right here with me
And never leave this bed
Yeah, pull the sheets right over it
Kiss your body, don't make plans
Baby, we can take our time
We gonna have tonight for the rest of our life
The rest of our life 

 

 ♡

 

Av Fiddeli - 1 oktober 2014 15:43

Sitter i Burlöv och väntar på pojkvännen min :)

Av Fiddeli - 1 oktober 2014 15:00

Av Fiddeli - 1 oktober 2014 11:30

  

1. Economista - Isabella Löwengrip, Pingris Hadenius

2. Egoboost - Isabella Löwengrip

3. Gilla Hata Horan - Johanna Nilsson

4. Det handlar om dig - Sandra Beijer


Detta är 4 böcker som jag verkligen verkligen vill läsa! Och för tillfället har jag precis läst ut  Egoboost och den är vekligen super bra! Så den är verkligen ett tips! Och har börjat på gilla hata horan, och den verkar mindre bra, men man vet ju aldrig hur det slutar.


De andra böckerna har jag ju inte läst men de verkar så otroligt bra. Jag vet vilka böcker som jag kommer att läsa nu fram över! 


Ha en super dag! 

KRAM! 

Ovido - Quiz & Flashcards