Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under oktober 2014

Av Fiddeli - 8 oktober 2014 22:05

HEJ!
Idag har det varit ganska lugnt men jag har varit mega trött eftersom att igår var vi ju på Ullared , eller ja gekås. Och vi åkte buss och jag blir alltid trött då men så för en gångs skulle när jag hade kunnat tänka mig att sova på en buss, fick man det? Nej såklart skulle vi kolla på en film. Kul, man var liksom tvungen för att vi skulle skriva en sak i svenska sen om den filmen, jaja, får väl sova i helgen... Nej det går inte. På fredag ska vi äta hos pappas moster så då är vi nog hemma runt 11 och så ska vi till dk dagen efter och så ska vi köra tidigt och sen när vi varit där så ska jag sova hos Harald och på söndagen har han match så ska kolla på den, det är ju inte så ansträngande. Det är mer fredag - lördag som jag syftade på. Och så måste jag plugga på idrottsprovet som är mega stort också... Öh! Så mycket prov nu Asså. Menmen, inget att Göra åt det.

Imorgon är det Vipanloppet på 8 km som vi då ska springa på under en timme, jag ska dock gå eftersom att mina knä är som dom är och sen vi joggade det sist så hade jag ont i över en vecka efter vilket inte är så kul. Men jag ska gå det iallafall!

Men nu ska jag sova så ni får ha de bra! Godnatt!

VILL TILL LONDON NUUUUUUUUU!!!!!!!

.

Av Fiddeli - 8 oktober 2014 19:50

Inlägg kommer innan jag lägger mig, och det är ett löfte!

Av Fiddeli - 7 oktober 2014 22:03

Måste uppdatera! Känner stressen! Kommer ett ordentligt inlägg imorgon. Godnatt!

Av Fiddeli - 7 oktober 2014 07:16

Idag ska vi med klassen till Ullared, eller ja gekås, hihi, tagggaaaa!!

Av Fiddeli - 6 oktober 2014 21:41

Hahaha! Godnatt

Av Fiddeli - 6 oktober 2014 11:49

Ja, som ni nog vet så har det varit mycket just nu, med skolan och allt. Så denna helgen tog jag en paus från mer eller mindre det mesta, har inte pluggat, har inte bloggat, har inte läst, har inte gjort någonting annat än att dega med Harald. Ikväll kommer det mer så vi hörs!
Puss & kram!

Av Fiddeli - 3 oktober 2014 16:44

Ja, idag är det äntligen fredag!
Och vi ska fira min kusin idag, och såklart har vi fystest på idrotten också... Haha! Jaja, inte så jättejättefarligt, beeptestet var jobbigt men det andra var lugnt. Hihi, tyvärr har det varit stressigt och har haft fullt upp hela dagen och därför har det inte blivit några ordentliga inlägg, men imorgon ska jag skriva lite :)
Puss & kram!
Hoppas ni haft en bra dag och att kvällen blir superbra!

Såklart är bilden på fel hål, men jaja, haha! :)

Av Fiddeli - 3 oktober 2014 07:52

Skapa flashcards