Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under oktober 2014

Av Fiddeli - 13 oktober 2014 22:30

Av Fiddeli - 13 oktober 2014 18:30

HEJ! 
Vad ska man säga om dagen? Det har varit en helt vanlig måndag förutom att vi fick börja 40 minuter tidigare för att vi skulle ha nån kärleksgrejsimojssak, men det gjorde inget för mig eftersom att jag ändå fick ta samma tåg som vanligt. Sen hade vi vanliga lektioner och när jag kom hem så åkte jag nästan direkt och tränad, var dock inte lika taggad som vanligt, är helt trött och hängig och ja jag vet inte riktigt, hade bara inte lust. Men jag gjorde lite iallafall vilket är bättre än inget. 

Så nu har jag precis pluggat på idrottsprovet till imorgon och ska snart ner och äta, och såklart ska jag plugga lite mer sen också för att kunna det liksom. 

Har inget roligt att berätta idag eftersom att det bara varit en helt vanlig måndag och dessutom grått och tråkigt väder.   


Menmen, imorgon hoppas jag på att inte vara lika trött och på att klara provet! Drar även till Emporia efter skolan med Ronja och ska förhoppningsvis köpa en vinterjacka men vi får se om där är någon som jag tycker om.


Men nu ska jag gå ner och äta.


PUSS

 

Av Fiddeli - 13 oktober 2014 10:45

höst


Denna hösten tror jag att färgen som gäller är vinröd. Och det bara MÅSTE man älska! 
 

Av Fiddeli - 12 oktober 2014 21:34

HEJ!
Det var ju himla länge sen jag satt vid datorn och skrev, och varför är för att jag inte har haft tid denna veckan, det har varit för mycket.

Men som ni nog vet så var jag och käkade middag hos pappas moster i fredags och sen i lördags var vi med några från släkten på mammas sida i Danmark på den blå planet. Det var faktiskt riktigt kul, trodde inte alls att jag skulle gilla det, men tänka sig att jag gjorde det. Och såklart var Harald med vilket gjorde det 1000 gånger bättre. För er som inte vet vad Den blå planet är så är det ett akvarium och ja alltså fiskar och lite smått och gott. Fotade en del men har inte hunnit att kolla om dom blev bra plus att vissa är på Haralds mobil eftersom att min mobil såklart hade slut på minne... Som vanligt. 

Efter det så åkte vi till Field's (tror det heter så) vilket är ett köpcenter och där käkade vi lunch och sen åkte vi såklart till kvickly vilket är en mataffär, man skulle väl kunna säga att det är som maxi ungefär. Och vi åkte dit bara för pickwick te, det är totalt det bästa märket på te, det har så mycket smak och ja det är underbart gott helt enkelt!

Sen åkte vi hemåt, och det gick otroligt fort, varför? Jo, jag sov hela vägen hahah! Vi åkte alltså direkt hem till Harald eftersom att jag skulle sova där sen. Och vad gjorde vi egentligen, jo jag hade extremt ont i huvudet så att jag somnade och sen åt vi, sen kolla vi film, och sen somnade vi. 

När vi vaknade i morse så kollade vi på en skräckis som jag har för mig heter Oculus. Riktigt bra faktiskt! Sen åt vi frukost och bara chillade och vi började även kolla på en annan skräckfilm som heter mirrors (eller hur det stavas) men det var totalt för läskig! Sen åkte jag hem och pluggade och städade och ja gjorde lite som behövdes här hemma, som bland annat att städa mitt rum. 

Ska alldeles strax läsa igenom anteckningarna till idrotten igen och sen ska jag faktiskt ta och sova!


Godnatt på er!!   

 


VILL HA SÅNT BORD TILL SÄNGEN!!!

Av Fiddeli - 9 oktober 2014 21:55

Ska försöka att få till ett inlägg imorgon kväll, om vi kommer hem i hyfsad tid. För vi ska käka hos pappas moster som jag sagt innan och jag är hemma 5 och vi ska köra halv 6 så jag hinner inte skriva något då. Men om jag ska ge några ord om dagen så är det väl, jobbig, smärtsam men ändå okej.

Nu måste jag verkligen sova!! Jag är nog den konstigaste människan någonsin, hahahah! Menmen puss godnatt på er!

Av Fiddeli - 9 oktober 2014 15:14

Linne: ginatricot
Sport-bh: stadium
Leggings: hm
Skor: Nike Ari Max
Kofta: Cubus
Jacka: Everest
Vantar & halsduk: lager 157

Donken med Johanna efter satt superbra!

Skapa flashcards