Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2014

Min helg

Av Fiddeli - 12 oktober 2014 21:34

HEJ!
Det var ju himla länge sen jag satt vid datorn och skrev, och varför är för att jag inte har haft tid denna veckan, det har varit för mycket.

Men som ni nog vet så var jag och käkade middag hos pappas moster i fredags och sen i lördags var vi med några från släkten på mammas sida i Danmark på den blå planet. Det var faktiskt riktigt kul, trodde inte alls att jag skulle gilla det, men tänka sig att jag gjorde det. Och såklart var Harald med vilket gjorde det 1000 gånger bättre. För er som inte vet vad Den blå planet är så är det ett akvarium och ja alltså fiskar och lite smått och gott. Fotade en del men har inte hunnit att kolla om dom blev bra plus att vissa är på Haralds mobil eftersom att min mobil såklart hade slut på minne... Som vanligt. 

Efter det så åkte vi till Field's (tror det heter så) vilket är ett köpcenter och där käkade vi lunch och sen åkte vi såklart till kvickly vilket är en mataffär, man skulle väl kunna säga att det är som maxi ungefär. Och vi åkte dit bara för pickwick te, det är totalt det bästa märket på te, det har så mycket smak och ja det är underbart gott helt enkelt!

Sen åkte vi hemåt, och det gick otroligt fort, varför? Jo, jag sov hela vägen hahah! Vi åkte alltså direkt hem till Harald eftersom att jag skulle sova där sen. Och vad gjorde vi egentligen, jo jag hade extremt ont i huvudet så att jag somnade och sen åt vi, sen kolla vi film, och sen somnade vi. 

När vi vaknade i morse så kollade vi på en skräckis som jag har för mig heter Oculus. Riktigt bra faktiskt! Sen åt vi frukost och bara chillade och vi började även kolla på en annan skräckfilm som heter mirrors (eller hur det stavas) men det var totalt för läskig! Sen åkte jag hem och pluggade och städade och ja gjorde lite som behövdes här hemma, som bland annat att städa mitt rum. 

Ska alldeles strax läsa igenom anteckningarna till idrotten igen och sen ska jag faktiskt ta och sova!


Godnatt på er!!   

 


VILL HA SÅNT BORD TILL SÄNGEN!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards