Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 3 september 2014

Irriterad men ändå glad

Av Fiddeli - 3 september 2014 21:00

HEJ!

Nu har jag suttit och väntat ett tag på att vårt internet ska funka ordentligt men nej såklart gör det inte det. Men för en gångs skull kan jag blogga när det är dåligt, brukar aldrig funka annars, konstigt men bra att det går nu ju. 

Om ni ska skaffa nytt internet så kan jag säga att tele2 är så otroligt dåligt! Och deras service är mög! Om man ringer så har dom max 48 timmar på sig att lösa problemet och om dom måste göra något hemma hos kunden så måste dom ringa inom de 48 timmarna, men har dom gjort något för oss? NEJ. Ringt tillbaka? NEJ. Och såhär har det varit i nästan 2 år snart. Man blir så sjukt irriterad. Det jag vill få fram med detta är att tele2 SUGER!

Nog om tråkigheter nu!


Idag har varit en bra dag faktiskt. Började 8:50 vilket är helt okej och sen så hade vi 3 lektioner och lektionen efter lunch var inställd eftersom att läraren var sjuk, och efter den lektionen hade vi engelska men vi tänkte alla att om vi får en hemuppgift i engelska så kanske vi kan få gå hem nu, alltså 12:20 och eftersom vi har den snällaste engelska läraren(säger man lärarinna?) så fick vi det! Om ni bara visste hur glad jag blev! 

Så jag drog ner med 2 klass kompisar till stan och vi drack kaffe på espresso house. Efter det så åkte vi hem och jag var hemma klockan 2, hur härligt är inte det? Skulle egentligen varit hemma 4 så det var otroligt skönt! 

Så när jag kom hem så pratade jag lite med mamma och sen började jag städa mitt rum och sen efter det så gjorde jag läxan i engelskan och sen hade vi även i svenska och servicekunskap så jag fixade dom också eftersom att jag hade tid och jag behöver inte göra dom imorgon då ju vilket är skönt. Så imorgon kan jag ta det lugnt. Vi slutar tidigare imorgon också som är super skönt, slutar egentligen 15:45 men vi slutar 13:45 istället så jag är hemma runt 3. Jag ska till naprapaten men jag ska vara där först halv 6 så jag ska kolla bussarna och så sen, men jag hinner nog vara hemma i 1 timme eller 2. 

Nu ska jag snart ta och skicka in mina läxor, eftersom att vi gör det så smart via internet när man ska lämna in läxor och uppgifter så man slipper lösa papper, sååå härligt! 


Skriver imorgon när jag kommer hem om vårt internet nu vill samarbeta med mig, haha! 


PUSS & KRAM & GODNATT. 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards