Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juli 2014

Av Fiddeli - 8 juli 2014 07:18

Är mega trött! Vill bara gå och lägga mig, och ja jag älskar mina fluffiga lila strumpor! Men såklart fick jag byta sen. Menmen hoppas ni får en superbra dag!
PUSS & KRAM!

Av Fiddeli - 8 juli 2014 00:03

Imorgon bitti drar jag & pappa till Helsingborg för att fixa nya knäskydd till mig, för er som inte vet så har jag problem med knäna såatte yes.
Så vi ska köra halv 8 vilket betyder att klockan är ställd på 06:20, hmmmm. Undra hur det ska gå att gå upp så tidigt & att hinna göra i ordning mig i tid. Aja det går väl bra förhoppningsvis!
GODNATT PÅ ER!

Av Fiddeli - 7 juli 2014 19:07

Som ni nog vet så var jag med Johanna idag, sjukt roligt hade vi! 

Först bestämde vi oss för att baka cupcakes vilket vi typ misslyckades totalt med! Vi läste inte receptet utan blandade bara ihop alla ingredienserna.... Smart! 

Men resultatet blev iallafall såhär

   

Och sen visste vi inte vad vi skulle göra så vi gjorde smoothie challenge, men vi filmade inte, haha! Asså fy vad äckligt det blev.

   


Efter det så kollade vi på en film som heter återträffen, ja den var helt okej, fast den var lite konstig. 

När hon åkte hem så gjorde jag inte mycket & alltså inte nu heller. 

Min pappa var och hämtade en vespa, så ja välkommen till familjen till den eller nåt. Orkar inte gå ut & fota den men den är vit iallafall. 

Nu ska jag ta och redigera lite & sen duscha & kolla på tv eller grey's anatomy, får se vilket. Hihi!


PUSS & KRAM!


Av Fiddeli - 7 juli 2014 11:31

Just nu väntar jag på att Johanna ska komma. Såatte yes, ha en bra dag!

Av Fiddeli - 6 juli 2014 23:29

HEJ! 

Hmmm, min uppdatering blev inte så bra ändå.. haha! Men imorgon är det ju måndag & då ska jag nog träffa Johanna, fast vi vet inte vad vi ska hitta på än.

Men vad har jag gjort i helgen?

Jo, jag har spenderat min helg hos Harald vilket har varit super härligt! Vi kollade klart på alla Saw filmerna och sen kollade vi på en annan film som var sjukt äcklig, och kommer inte ihåg vad den heter, men ni skulle nog inte vilja se den, usch fy blä! Sen så spela vi lite & sen sov vi, haha! Det kunde ni inte gissa va? Sen idag så bada vi och bara tog det lugnt. 

Super mysigt iallafall! 


Imorgon ska jag som sagt träffa Johanna & på tisdag ska jag till Helsingborg på dagen & fixa nya knäskydd. På kvällen blir det fest. TAGGA! Eller ja, typ, hahah!  resten av veckan så tror jag inte att det är något som är planerat. Men vi får väl se! 


Nu ska jag ta och sova. PUSS & KRAM & GODNATT!

 

Av Fiddeli - 5 juli 2014 12:04

Av Fiddeli - 4 juli 2014 19:19

Jag har länge vela ha ett sminkbord, och nu har jag ett som jag faktiskt blev jättenöjd med! Men det ska målas vitt eftersom att jag vill ha det vitt, haha! 

     

Idag har jag inte gjort så mycket, varit på linskoll igen och sen så åket vi till mormor & "morfar". När vi kom hem så satte jag igång med att fixa sminkbordet och smycke sak grejsimojset. Nu sitter jag här och ska ta och redigera nån video. 

Imorgon åker jag till Harald och sover där, så det blir kanske inte jättemycket uppdatering men lite ska det väl ändå kunna bli. Ska även till Nova innan jag åker till honom. Hittade ett par sjukt snygga shorts idag på Ginatricot men såklart så var minsta storleken dom hade inne 36, och det var ju för stort så ja, hoppas dom har på nova!


PUSS & KRAM 
 

Av Fiddeli - 4 juli 2014 15:18

Orkade inte bry mig om kläderna idag såatte detta tog jag på mig, haha!

Ovido - Quiz & Flashcards