Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under juli 2014

Av Fiddeli - 13 juli 2014 15:59

Av Fiddeli - 13 juli 2014 12:45

När jag var i Barcelona så hittade jag äntligen naked 2 paletten & jag fick den av min mamma & pappa som tidig födelsedagspresent, så att jag kunde använda den till lärarmiddagen och skolavslutningen. Men jag har använt den annars också men det sa dom att jag fick så ja, haha! Men nu tänkte jag iallafall berätta lite om den.

Naked 2 paletten kommer från urban decay & den köptes på sephora. Jag kommer inte ihåg vad den kostade, men runt 400:-

Och färgerna är verkligen jättepigmenterade & super fina! Det finns både matta och skimriga, vilket jag tycker är superfint tillsammans eftersom att de då inte blir för matt eller skimrigt. Skuggorna är naturliga och går alltså åt det bruna & naturliga hållet. Om jag bara skulle få välja att ha en palett i resten av mitt liv så skulle det absolut vara denna! För man kan använda den till vardags och även till fest eftersom att det finns mörkare och ljusare så kan man lätt skapa smokey eye. Den är också väldigt praktisk när man ska resa eftersom att man har alla skuggor samlade, och man har det som man behöver, eller iallafall vad jag behöver. Helt enkelt den perfekta paletten! 

Mina favoriter är bootycall, tease, busted & blackout. 

Vill ni se en sminkning med bara denna paletten? Kommentera! 

 

   


Av Fiddeli - 13 juli 2014 12:36

Godaste drickan!

Av Fiddeli - 12 juli 2014 10:57

Av Fiddeli - 11 juli 2014 22:54

Imorgon åker jag på semester, tidsinställda inlägg kommer & men ska ändå försöka att skriva lite annat. Men som sagt så kommer det några tidsinställda. 

Igår tillbringade jag dagen med Harald, Ida & Edit vilket var sjukt kul, fast jag blev sjukt trött sen på kvällen & ja, haha! 

Vi badade, solade & kollade pll och spelade lite och ja hade det mega mys typ. Vet inte hur man ska beskriva det men ja, Haha! 

Idag så har jag mest tagit det lugnt, Vid 4 så gick jag med Harald till tåget, men det är det enda jag kommit ut idag vilket kanske inte är så bra menmen. Så blir det ibland.


Har inte så mycket mer att säga. HA DET MEGA BRA!

PUSS & KRAM & GODNATT

Klockan är ställd på 8 OMG typ hahah!   

Av Fiddeli - 11 juli 2014 18:08

HEJ!
Ikväll kommer lite blandande saker, men de får ni veta då. Nu ska vi äta!
PUSS & KRAM!

Ovido - Quiz & Flashcards