Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 19 maj 2014

100 frågor om mig?

Av Fiddeli - 19 maj 2014 17:04

100 frågor.


1. Fullständigt namn-  Fiddeli Linnéa Louise Baggesen
2. Ålder? – 15, 16 om 78 dagar
3. Vart bor du? – I en by, i ett hus? Haha
4. Bor tillsammans med? – Mamma, pappa och Viggo (hund)
5. Färg på ditt hus? – Vitt med grått ner till
6. Hus eller lägenhet? – Hus
7. När är du född? – 1998, 5 augusti
8. Klass? – 9:an
9. Vilket år tar du studenten? – 2017 eller 2018 tror jag, haha!

10. Något jobb? - Nej

11. När gick du upp i morse? – 07:25

12. När ska du sova? – Ikväll och inatt, haha
13. Duschat idag?  - Nej inte än
14. Kramat någon idag?- Tror inte det
15. Pussat någon idag? -  Nej
16. Vad har du ätit idag? – Mat
17. Dagens klädsel? – Svarta jeans, blå jeans skjorta, vitt linne, vita converse.
18. Dagens smink? – Concealer, puder, ögonbryns sak, mascara, eyeliner.
19. Dagens sötnos? – Alla!
20. Dagens roligaste? -  Tjejerna
21. Har du många vänner? -  Det brys på vad man jämför med
22. Hur många har du kysst?- Alla
23. Vem kramade du senast? – Vet ejjjjj
25. Hur många har varit otrogen mot dig? – Inga tror jag?
27. Har du pojk-/flickvän? – Pojkvän ja :*
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Ida
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Kim

31. Hatar du någon just nu? – Hata är ett väldigt starkt ord, så nej, men ogillar

favorit:


32. Låt? -  Just nu är det nog, Amanda Jenssen – Illusionist
33. Mat? – Det mesta med kyckling

34. Dryck? – Vatten eller ice tea
35. Färg? – Gillar de flesta färger men jag tror blå
37. Stad? – Göteborg & London
38. Land? – England
39. Ämne i skolan? – Engelska
40. Film? -  Ingen aning

senaste:
41. Personen du tänkte på? -  Harald :*
43. Gången du spydde? – Ingen aning

44. Gången du grät? – Igår

45. Pizzan du åt? – Hawaii
46. Gången du var i Göteborg? -  I somras
47. Gången du var i Stockholm? – 3 år sen ungefär
48. Gången du var full? – Har aldrig varit full

49. Gången du var hög? –  Har aldrig varit hög
50. Gången du var kåt? – Jadu det kan du ta och fundera över, haha!

antingen eller:

51. Svart eller vitt? – Båda..
52. Hund eller katt? - Hund
53. Vinter eller sommar? - Sommar
54. Tvspel eller datorspel? –Ehm typ båda
55. Singel eller upptagen? – Upptagen
56. Hångla eller ha sex? -  Haha, tänk på det ;)
58. Ragga eller bli uppraggad? – vet inte

59. Big Brother eller Paradise hotel? – Inget av det
60. Blont eller svart hår? - Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? – Båda..
63. Göteborg eller Stockholm? -  Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? – Coca cola

66. Pizza eller kebab? – Pizza
67. Randigt eller prickigt? – Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? – Leva

antal:

70. Personer du älskar? – Min familj, släkt, vänner & såklart pojkvännen min :)
71. Personer du hatar? – Hata är ett starkt ord som sagt

72. Gånger du varit full? - 0
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 1
74. Glassar du ätit på en dag? – 2 eller 3
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – ingen aning
76. Gånger du haft minnesluckor? - 0
77. Gånger du varit hög? -0
78. Personer du saknar just nu? – Harald
79. Gånger ditt hjärta brustit? – 1-2
 

80. Vill du kyssa nu? – Min kära pojkvän
81. Ska du träffa imorgon? – Dom i klassen
82. Sjöng du senast för? – Den som stod utanför duschen
83. Hade du senast en msn-konversation med? – hur ska jag komma ihåg det? hahahah

 84. Spelade du tvspel med senast? – ingen aning
85. Vill du ta med på resa nu? – Mamma, pappa, Dina, Harald & Kim
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – Haha det får du inte veta
87. Förtjänar att dö? – Ingen!
88. Är söt? – Jag?

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Harald
vad:
90. Gör dig glad? –  Musik, youtube, att blogga, kim & Harald :*

91. Gör dig ledsen? – Mycket
92. Vill du helst göra nu? – Ta det lugnt
93. Önskar du att du slapp göra? – Plugga

94. Vill du ha nu? - Vatten
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -  Lite olika, kommer inlägg om det när det närmar sig, hihi
96. Längtar du till? – Barcelona, sommarlovet och tills jag träffar Harald
97. Tycker du om dina betyg? – Bra för att vara mig
98. Ångrar du i ditt liv? – Inget, för om det inte hade hänt så hade saker inte varit som det är nu :)
99. Är det bästa som hänt dig?- Allt, nej men mycket!
100. Hur mycket är klockan? – 17:03

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Skapa flashcards