Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 18 maj 2014

Snart måndag igen...

Av Fiddeli - 18 maj 2014 18:45

Vilken helg detta har varit! Mycket dans, tyvärr ännu mer väntan men det var det värt! Sista gången så bara kör man, oavsett hur trött man är och oavsett hur ont man har, man bara gör det, och det är den sista gången som det går bäst! Eller iallafall för mig! Sjukt härliga personer man lär känna och massa annat! Nu är dansen slut för denna terminen vilket suger, men efter sommaren så kör vi igen!   


Från och med imorgon är allt på sin plats och även här på bloggen så är allt som vanligt, om inte bättre? Ja det få vi väl hoppas, eller hur?

Idag är det 1 vecka och 2 dagar tills vi åker på klassresa till Barcelona! Ska bli skönt med lite värme, eller vi får hoppas att det är varmt där! Men i och med detta så ska jag ju packa, har redan börjat eftersom att jag tycker att det är såååå roligt att packa, hihi! Men skulle ni då vilja se vad jag tar med mig? Alltså i en video. Ja eller nej? Ni kan rösta här till höger! 

 

Imorgon är det ju måndag igen vilket känns, ja jag vet inte, helt okej väl. Det är ju bara 26 dagar kvar tills vi slutar skolan vilket känns super härligt! Den 9/6 har vi vår lärarmiddag ehm ja det ska väl bli kul antar jag, men ja vi får väl se, är inte så jätte taggad för det. Men det kommer väl sen, haha. Denna veckan så är det nog som vanligt, vet fortfarande inte om vi är lediga på onsdag eller inte, hoppas det iallafall! Och det är ju för att 6:orna ska komma till vår skola och träffa sina klasser som de ska gå i sen och sånt, och vi 9:or är ju så läskiga.... hahah! 


Ska försöka få gjort det mesta som jag måste denna veckan, alltså typ ett kemiprov som jag har lite komplettering på, och sen tror jag, vet inte säkert men tror att jag har lite i matten men vi får se när vi får tillbaka nationella ju! 


Sen är det ju ändå helg igen snart, så det ska ju bli härligt! Inget 100 planerat än men ja vi får väl se. 


Puss & Kram 

  

Såhär såg vi ut när vi dansade iallafall!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards