Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 10 maj 2014

Lite random tankar, eller kanske åsikter? Vem vet

Av Fiddeli - 10 maj 2014 15:00

Framtiden, alkohol & människor.

Ja hur kommer framtiden att se ut? Kommer den bli som jag vill, eller kommer allt gå åt skogen?

Varför ska man dricka? Vad är meningen med att bli full? 

Och människor? Varför så svåra att förstå?

Jag vet vad jag vill och kämpar för det. Jag vet exakt i vilken ordning och jag ger mig inte! Om man vill något tillräckligt mycket så orkar man! Det tror iallafall jag! Som ni nog vet så vill jag mer än gärna flytta till London, arbeta i affär som dekoratör och jag vill även bli make-up artist och stylist. Kommer det verkligen att bli så? Jag tror att så länge man vill och så länge man inte börjar tvivla så kan man göra exakt vad man än vill! Det går inte att knäppa med fingrarna och så är allt som man vill, nejnejnej! Du måste kämpa för det! Och viktigast av allt är att du ALDRIG ger upp! 

Sen det här med alkohol, asså vad är meningen med att bli full? Att du inte kommer ihåg något nästa dag av vad som hänt? Hur kul kan det vara liksom? Det är så mycket bättre att bara säga nej! Man kan ha kul utan alkohol, jag lovar! Jag har aldrig själv varit full så jag kan inte säga så jätte mycket om de men det är iallafall inget som tilltalar mig, verkligen inte! 

Och varför ska människor vara så svåra att förstå? Ibland så vill jag ärligt bara slå personer rakt i huvudet. Som exempelvis när någon pillar i din mat eller tar mat från din talrik, asså nej det är bara inte okej, fråga innan om det är så att du vill ha något från någon annans talrik för jag lovar dig att om du pillar i min mat så kan du lika bra ta allt! Tycker att det är så sjukt äckligt, inte de att personen som gör det är äcklig men de att någon annans gaffel har varit bland det du ska äta, usch fy blä! Eller om någon frågar något som dom borde veta, men håll koll på det själv, ja jag vet att jag själv kan fråga ibland men jag försöker verkligen att hålla koll på så mycket som möjligt, man kan ju faktiskt skriva ner sakerna när man hör dom så att man kommer ihåg det och slipper fråga andra.


Ha en super dag allihopa! Puss & kram   

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards