Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under april 2014

Av Fiddeli - 3 april 2014 21:41

Av Fiddeli - 3 april 2014 20:32

Yes här kommer 3 bilder.

   

På andra bilden så är det kim som är med, som ni nog känner igen. Och på tredje bilden så är det Amanda     



Det var iallafall riktigt kul!

Sen så hade vi tema resten av dagen, alltså folkmord. Men det slutade med att rektorn kom och snackade med alla i klassen, inget som man ska skriva kanske så vi lämnar det nu. 

Sen så när jag kom hem så käkade jag och fixade lite andra saker och drog senare vidare till dansen! Det var kul, men jag var helt slö idag så det blev lite halvdant. Så det blir att öva mycket, uppvisning den 15,16 och 17 maj. Måste ju kunna allting då! Nu måste jag ta och plugga lite kemi eftersom vi har det i läxa till imorgon, såatte yes! Ha det mega bra så hörs vi!  

3/4

Av Fiddeli - 3 april 2014 16:29

Ikväll kommer det någon/några bilder från spex och fin fotot, men måste byta om och sånt nu, ska ju på dans om en timmes tid och måste fixa lite andra saker också! Ska verkligen bättra mig med bloggandet!

Av Fiddeli - 2 april 2014 21:54

Av Fiddeli - 2 april 2014 19:08

Vilken dag! Idag har vi gjort nationella uppsatsdelen i engelska som jag skrev innan och sen hade vi matte och sedan tema dag och där så jobbar vi med/om folkmord, inte så intressant att veta kanske men nu vet ni, haha! Sen så åkte jag ju hem och tog det lugnt och sedan kom mamma hem och så åt vi och gick sen ut med Viggo. Har precis gjort klart so inlämningen vilket känns riktigt bra! 
Blir ingen OOTD idag för att jag orkar inte gå till spegeln, haha! Imorgon ska jag försöka hinna med det på morgonen! 

Imorgon blir det också tema dag för oss, och vi ska fortsätta med folkmords redovisningarna, vi ska även ta ett fin foto och spex foto med klassen. Efter skolan så drar jag på dans och sen så vet jag inte. 

Ska gå ner och kolla tv nu, ha de gött!

   

2/4

Av Fiddeli - 2 april 2014 09:53

Tjena hej! Hur är läget med er? Med mig är det bra iallafall! Imorse blev det lite stressigt och därför blev det ingen OOTD, kommer kanske senare, eller inte alls, vi får se. Precis gjort uppsatsdelen i engelska i nationella, känns helt okej faktiskt, hoppas på det bästa!
Hoppas ni har en bra dag! :*

Sjukt sugen på kinder ägg! Eller vad det heter, haha!

1/4

Av Fiddeli - 1 april 2014 22:26

Sorry för dålig uppdatering blir förhoppningsvis bättre imorgon. Godnatt!

Av Fiddeli - 1 april 2014 20:49

Ovido - Quiz & Flashcards